Cea mai nouă tendinţă. Promovare online pentru firmele care îşi ÎNVOIESC angajaţii

O companie de organizare evenimente ofera firmelor promovare daca acestea îşi învoiesc angajaţii pentru a participa la evenimentele organizate, scrie BM.

291 afişări
Imaginea articolului Cea mai nouă tendinţă. Promovare online pentru firmele care îşi ÎNVOIESC angajaţii

Cea mai nouă tendinţă. Promovare online pentru firmele care îşi ÎNVOIESC angajaţii

Compania, care organizeaza evenimente pentru femei, dar si evenimente de business, a decis sa ofere promovare firmelor care isi invoiesc angajatii pentru a participa la conferintele pe care aceasta  le organizeaza. Decizia a fost luata dupa ce organizatorii evenimentelor au primit mesaje in care li se comunica faptul ca exista numeroase persoane interesate sa participe la evenimente, dar care nu pot lipsi de la serviciu. Drept urmare, organizatorii evenimentelor au hotarat sa le ofere si acestora posibilitatea de a participa.

Compania organizeaza doua tipuri de evenimente: evenimente destinate femeilor interesate de cariera si dezvoltare personala si evenimente de business, destinate specialistilor in marketing si promovare, dar si antreprenorilor sau managerilor.

„In cazul evenimentelor destinate femeilor, orarul desfasurarii evenimentului coincide cu programul de lucru, astfel ca multe cititoare ale site-urilor noastre fie si-au luat concediu pentru a participa, fie ne-au atentionat ca isi doresc foarte mult sa participe, insa programul nu le permite”, spune organizatorul.

Citeşte continuarea pe Business Magazin

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici