CNADNR a găsit soluţia de îmbunătăţire a imaginii - angajează comunicatori în gestionarea crizelor

CNADNR, un mamut cu peste 6.000 de salariaţi, admite într-un plan de acţiune de aproape 30 de pagini că are o problemă de imagine, că "relaţiile de colaborare din interior sunt dezechilibrate", iar soluţia este angajarea de personal specializat în comunicare publică şi gestionarea crizelor.

884 afişări
Imaginea articolului CNADNR a găsit soluţia de îmbunătăţire a imaginii - angajează comunicatori în gestionarea crizelor

CNADNR a găsit soluţia de îmbunătăţire a imaginii - angajează comunicatori în gestionarea crizelor (Imagine: Catalin Cadan/Mediafax Foto)

O instituţie cu un buget anual de peste 1,5 miliarde euro, dar care nu reuşeşte să construiască nici 100 km de autostradă pe an, publică la jumătatea anului planul de acţiune pentru 2015. Faţă de fostul ministru al Transporturilor, Ioan Rus, şeful CNADNR Narcis Neaga se angaja la începutul anului că va redacta până la finele lunii februarie un plan de management al companiei pe care o conduce din 2013.

Una din modalităţile de remediere a imaginii negative este editarea unui raport anual, cu termen de finalizare până la 30 iunie.

Planul de acţiune include, printre altele, o descriere a reţelei de drumuri şi autostrăzi, regimul juridic de organizare al companiei, premisele financiare pentru acest an şi o serie de strategii/ direcţii de acţiune/ obiective specifice.

În document se arată, printre altele, că din fondurile necesare pentru asigurarea unor condiţii minime de viabilitate a drumurilor naţionale, respectiv 1,7 miliarde lei, CNADNR nu dispune decât de 30%, iar pentru execuţia lucrărilor de întreţinere a podurilor banii acoperă doar 18% din necesarul de 135 milioane lei.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici