- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (01.03.2011, 18:14)
- Lidia Neagu , Lidia Neagu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
CNADNR a primit 15 oferte pentru construcţia tronsonului de autostradă Nădlac-Arad
Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a primit 15 oferte, de la firme româneşti şi străine, printre care Romstrade, Euroconstruct, UMB, Strabag, Alpine şi Astaldi, pentru construcţia celor două loturi ale tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, estimată la 993,6 milioane lei.
100 afișări

CNADNR a primit 15 oferte pentru construcţia tronsonului de autostradă Nădlac-Arad (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
Pentru primul lot au depus oferte şapte asocieri, respectiv Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting-Incitec, Tirrena Scavi-Condotte-Cossi, Doprastav-CCCF Timişoara, Romstrade-MonteAdriano-Donrep Construct, OHL-Labra-Copisa, Astaldi-Euroconstruct-AstalRom şi Strabag România-Confort.
Primul tronson are o lungime de 22,2 kilometri, iar lucrările sunt estimate la 486,94 milioane lei, fără TVA, se arată într-un comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Starul porno Stormy Daniels îl ironizează pe „micuțul” Trump
-
HOROSCOP 1 Aprilie 2023. Problemele se vor termina pentru Fecioară, Vărsătorii vor avea noi planuri de afaceri
-
Siemens investighează un angajat bănuit că ar avea legături cu o cunoscută reţea de hackeri din Rusia
-
Italia blochează accesul utilizatorilor la ChatGPT. De ce se tem autorităţile italiene
Pentru al doilea lot au depus oferte şapte consorţii (Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio, UMB-Tehnostrade-Carena, Porr-Hidroconstrucţia, Vega-Selina-Consitrans, Aprivia-Soares da Costa, Delta ACM-Azvirt, şi Viarom-Vectra-Betacops) şi o companie - Alpine.
Construcţia celui de-al doilea segment, în lungime de 16 kilometri, este estimată la 506,66 milioane lei, fără TVA.
În alegerea ofertei câştigătoare se va ţine cont de propunerea tehnică (70%) şi de preţ (30%).
Proiectul face parte din coridorul IV paneuropean, care începe în Germania la Nurenberg şi se continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe