Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină

Companiile petroliere au început să adopte promoţii privind preţul carburanţilor ca strategii de atragere a clienţilor în benzinării, deşi până în acest moment astfel de măsuri reprezentau arsenalul de fidelizare utilizat de către magazine alimentare sau de firmele de îmbrăcăminte şi încălţăminte.

210 afișări
Imaginea articolului Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină

Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Concepte de tipul "Happy Hour" sau produse mai ief­tine în weekend au ajuns din baruri şi restau­ran­te în benzinării, în con­textul în care marile companii de profil se aşteaptă ca de acum încolo piaţa să scadă.
În weekendul trecut, în două dintre ben­zinăriile Petrom, cea mai mare com­pa­nie locală, timp de o oră, clienţii pu­teau să-şi cumpere carburanţii cu 40% mai ieftini, adică pentru fiecare plin pu­teau face o economie de circa 100 de lei.

Astfel, dacă definiţia unei strategii de tip Happy Hour desemnează o pe­rioadă de timp în care într-un bar sau un restaurant se oferă reduceri la băuturi, petroliştii şi-au însuşit şi ei conceptul.

Citeşte mai multe despre conceptul "Happy Hour" în benzinării pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici