- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină
Companiile petroliere au început să adopte promoţii privind preţul carburanţilor ca strategii de atragere a clienţilor în benzinării, deşi până în acest moment astfel de măsuri reprezentau arsenalul de fidelizare utilizat de către magazine alimentare sau de firmele de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Concepte de tipul "Happy Hour" sau produse mai ieftine în weekend au ajuns din baruri şi restaurante în benzinării, în contextul în care marile companii de profil se aşteaptă ca de acum încolo piaţa să scadă.
În weekendul trecut, în două dintre benzinăriile Petrom, cea mai mare companie locală, timp de o oră, clienţii puteau să-şi cumpere carburanţii cu 40% mai ieftini, adică pentru fiecare plin puteau face o economie de circa 100 de lei.
Astfel, dacă definiţia unei strategii de tip Happy Hour desemnează o perioadă de timp în care într-un bar sau un restaurant se oferă reduceri la băuturi, petroliştii şi-au însuşit şi ei conceptul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
China îl critică dur pe noul președinte al Taiwanului, la doar o zi după învestirea sa: „E dizgrațios. Nimic nu poate opri reunificarea”
-
Un sportiv român, calificat la Jocurile Olimpice de la Paris, a fost suspendat pentru încălcarea regulilor anti-doping
-
Judecătoarea din dosarul Vlad Pascu se transferă la Constanţa. CSM i-a aprobat transferul
-
Ministrul Apărării: Angajamentele Ankarei pentru securitatea în regiune, mesaj de unitate şi solidaritate în zonă
Citeşte mai multe despre conceptul "Happy Hour" în benzinării pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO