- Home
- Economic
- (06.09.2023, 10:10)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum a reuşit Dacia să se impună pe piaţa europeană a automobilelor
Directorul de vânzări, marketing şi operaţiuni al mărcii româneşti din grupul Renault a fotografiat situaţia actuală: „O parte din piaţă nu mai există. Inflaţia creşte preţurile vehiculelor şi costurile de finanţare. Dacia are posibilitatea de a vinde mai mult, pentru că avem un pret mai corect".
430 afișări
Xavier Martinet
Xavier Martinet, director de vânzări, marketing şi operaţiuni la Dacia, a vorbit presei internaţionale la Chamonix. Deşi înmatriculările în UE de maşini noi sunt în creştere faţă de anul trecut (+17,6% în primele şapte luni), cifrele reprezintă totuşi o scădere marcată faţă de 2019, ultimul an înainte de pandemie, o scădere cu 22%.
Există două cauze principale, strâns legate una de alta: inflaţia şi legislaţia europeană. „Aceste elemente fac să crească preţurile maşinilor, care aproape devin bunuri de lux. Există o parte din piaţă care nu mai există, sunt clienţi care nu mai pot cumpăra o maşină nouă”, a subliniat Martinet.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Primul element care a determinat creşterile din ultimele luni este inflaţia. Martinet explică: „inflaţia afectează preţul vehiculelor. Unii trec la o maşină second hand, alţii cumpără o maşină mai mică”.
Ce va fi după 2023
Apoi, noile regule ale Uniunii Europene.
„Dezbaterea nu este dacă suntem pentru sau împotriva maşinii electrice, ci dacă suntem pentru sau împotriva ca maşina electrică să devină singura tehnologie acceptată până în 2035.
Ne gândim că poate există şi alte tehnologii potenţiale. Germania s-a deschis către e-combustibili, un subiect interesant care poate fi o cale de urmat pentru marca Dacia. O vom face la Dakar: ne-am anunţat participarea cu un vehicul e-fuel. Vom vedea ce înseamnă asta”.
Dacia şi-a făcut un ţel din politica preţurilor mici. „Poate că este o oportunitate pentru Dacia pentru că sunt din ce în ce mai mulţi oameni care nu pot sau nu vor să cumpere un autoturism din segmentul B cu 25.000 de euro sau unul din segmentul C cu 30-35.000 de euro. Este o oportunitate pentru Dacia. să vindem mai multe maşini, pentru că avem un preţ mai corect”.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe