Cum ar putea Facebook şi American Express să schimbe piaţa cupoanelor de reduceri

Goana după cupoanele de reduceri continuă. După ce Groupon şi clonele sale din întreaga lume au invadat internetul cu milioane de oferte, acum a venit rândul companiilor de carduri de credit să profite de acestea.

221 afișări
Imaginea articolului Cum ar putea Facebook şi American Express să schimbe piaţa cupoanelor de reduceri

Cum ar putea Facebook şi American Express să schimbe piaţa cupoanelor de reduceri

Spre deosebire de cuponarii tradiţionali companiile de carduri au mai multe avantaje şi simplifică vizibil munca utilizatorului în a cumpăra un produs aflat la reduceri. Reprezintă ele un pericol pentru afacerile de tip Groupon?

"Nu mă mai pot opri din a face cumpărături de la cuponari. Sunt atât de multe oferte încât nu mai ştiu ce să iau prima dată. Şi ar fi păcat să nu profit de ele", mărturiseşte Diana Matei, o studentă din cadrul Universităţii din Bucureşti, precizând că în ultimele două luni a cumpărat de două, trei ori pe săptămână câte ceva.

"Ţin minte că la un moment dat am cumpărat cocteiluri la un leu. Cum să nu profiţi de această ocazie, când în mod obişnuit plăteşti cel puţin 20 de lei pentru a-ţi achiziţiona o astfel de băutură?", îşi aminteşte tânăra de 22 de ani, care urmăreşte zilnic patru site-uri ce oferă cupoane de reduceri.

Citeşte mai multe despre cupoanele de reduceri pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici