Cum au ajuns inginerii români să proiecteze viitorul Logan

Următoarea generaţie a modelului Logan, "cu nume de cod" X90, va fi proiectată integral în România, de către inginerii din cadrul Renault Technologie Roumanie, acesta fiind totodată primul automobil al grupului Renault conceput de la zero de ingineri români.

60 afișări
Imaginea articolului Cum au ajuns inginerii români să proiecteze viitorul Logan

Cum au ajuns inginerii români să proiecteze viitorul Logan (Imagine: Stefan Birlodeanu/Mediafax Foto)

Înainte de a preda complet operaţiunile centrului de inginerie Renault Techno­logie Roumanie (RTR) către Sorin Buşe, Philippe Prevel, care acum ocupă funcţia de director al programului Logan la nivel global, vorbeşte despre rezultatele celor patru ani în care s-a construit de la zero centrul RTR: inginerii români lucrează deja la viitorul Logan, ce va fi lansat pe piaţă peste doi sau trei ani. Iar dacă prima generaţie a fost concepută integral de inginerii francezi, cea de-a doua reprezintă conceptul inginerilor români.

"Generaţia următoare a Logan va fi lansată sub responsabilitatea Renault Technologie Roumanie. Acesta va fi următorul pas. Nu este 100% decis, dar este foarte posibil. Până acum ne-am asumat progresiv responsabilităţi din ce în ce mai mari", a spus Philippe Prevel, într-un interviu acordat ZF.
Proiectarea noului Logan va fi astfel etapa ur­mătoare a centrului de inginerie din Ro­mâ­nia, care este însă responsabil şi de desenarea a 50% din proiectul Duster, primul SUV ro­mânesc.

Citeşte mai multe despre viitorul Logan pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici