- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola
Chiar dacă firma pe care o conduci este pe primul loc în domeniu, acest lucru nu înseamnă că trebuie să opreşti investiţiile în inovaţie.
Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Coca-Cola, băutura creată de farmacistul american John Smith Pemberton, a ajuns, de-a lungul anilor, să fie cel mai cunoscut cuvânt din lume dupa "ok". În plus, cei de la Le Figaro scriu că 90% dintre consumatori recunosc sticla cu ochii închişi.
Povestea Coca-Cola incepe în 1916 când firma a vrut să creeze o sticlă diferită de cea a băuturilor de pe piaţă. Aşa că sticla obişnuită a împrumat cateva linii mai feminine.
În ianuarie anul acesta, Starbucks şi-a schimbat logo-ul pentru a vinde bere şi vin. Cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzand cuvintele "Starbucks" şi "coffee". Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu doua cozi, prezentă şi în trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vor să apere România, dar nu prea au cu ce. MApN anunță rezultate dezastruoase la proba sportivă în rândul candidaților la postul de „soldați profesioniști”
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO