- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia, pregătită pentru modele de clasă mică
Automobile Dacia este pregătită pentru producţia de maşini de clasă mică, având în vedere tendinţa consumatorilor spre acest segment de piaţă, a declarat, joi, vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe, adăugând că la înnoirea gamei Logan constructorul va veni cu noutăţi.
Dacia, pregătită pentru modele de clasă mică (Imagine: Daniel Mihăilescu/Mediafax Foto)
"La înnoirea gamei Logan vom veni cu noi surprize", a precizat reprezentantul Dacia.
El a adăugat că în prima lună a acestui an Dacia a livrat la export 22.000 de maşini.
Referitor la primul SUV al constructorului autohton, oficialul Dacia a precizat că modelul este produs la uzina de la Mioveni de circa patru luni şi estimează că Duster ar putea atinge o cotă de 20% din totalul producţiei din acest an.
Stroe a adăugat că până în prezent au fost produse o serie de Duster de peste 1.000 de unităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Sectorul din Bucureşti campion şi cel condaş la absorbţia de fonduri europene. Doar 3 din 10 euro programaţi în ultimii patru ani au fost cheltuiţi în Capitală
-
Hristos a Înviat! Paştele, cea mai importantă sărbătoare a creştinătăţii. Istoric al sărbătorii
-
Rusia a emis un mandat de arestare pe numele lui Zelenski. Reacţia Ucrainei
"Duster va avea un mare succes pe piaţa din România, mai ales în rândul sexului frumos", a afirmat vicepreşedintele Dacia.
Anterior, directorul comercial al producătorului auto, Fabrice Cambolive, a declarat că Automobile Dacia are în plan dezvoltarea şi fabricarea a două modele noi de maşini, fără a oferi mai multe detalii.
Constructorul de automobile, membru al grupului francez Renault, a vândut anul trecut 311.282 de maşini, în urcare cu 20,5% faţă de 2008, însă vânzările din România au coborât cu peste 50%, la 41.862 de autovehicule, compania reuşind totuşi să-şi majoreze uşor cota pe piaţa locală.
În ceea ce priveşte perspectivele pieţei locale, Stroe a citat estimările organizaţiilor internaţionale de profil, care prevăd o scădere a vânzărilor cu 7,8% în 2010, faţă de anul trecut.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO