- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Deputaţii aprobă contractul de finanţare între România şi BEI privind modernizarea metroului
Deputaţii au adoptat, miercuri, cu 251 voturi "pentru", unul "împotrivă" şi 15 abţineri, proiectul de lege referitor la contractul de finanţare între România şi BEI a proiectului de modernizare a metroului Bucureşti
Deputaţii aprobă contractul de finanţare între România şi BEI privind modernizarea metroului (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Costul total al proiectului este de 883.000.000 euro, iar lucrările ar urma să fie încheiate până în 2015.
Camera Deputaţilor este primul for sesizat, Senatul este Camera decizională.
Guvernul a avizat, în 24 martie, proiectul de lege privind ratificarea contractului de finanţare încheiat între România şi Banca Europeană de Investiţii (BEI) pentru lucrările la tronsonul de metrou Drumul Taberei - Universitate, cerând Parlamentului să aprobe legea în regim de urgenţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Lucrările la tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate au fost declarate de Guvern, în luna noiembrie, ca fiind de utilitate publică, statut care permite începerea procedurilor de expropriere a unor terenuri private în suprafaţă totală de peste 15.000 metri pătraţi, din care 1.600 mp teren ocupat de construcţii.
Conform datelor prezentate de premier, proiectul magistralei Universitate-Drumul Taberei, realizat din credite externe şi alocaţii bugetare, este estimat la 883 milioane euro, din care 395 milioane euro sunt asigurate printr-un împrumut acordat de Banca Europeană de Investiţii.
Tronsonul, care va uni cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei, va avea o lungime de 9,05 kilometri şi 14 staţii, respectiv Ghencea, Prelungirea Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuşi, Romancierilor, Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Haşdeu, Cişmigiu şi Universitate 2, iar de la Piaţa Universităţii va fi realizată o legătură cu cartierul Pantelimon.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO