Detaliul de pe o atracţie turistică din Grecia care ilustra unul dintre produsele proprii, şters de supermarketul Lidl pentru a fi ”neutri religios”

Supermarketul Lidl se confruntă cu reacţii acerbe după ce compania a decis să retuşeze imaginea de pe produsele lor cu tematică grecească, ştergând din poză crucea faimoasei biserici Anastasis din Santorini, potrivit The Telegraph.

1401 afișări
Imaginea articolului Detaliul de pe o atracţie turistică din Grecia care ilustra unul dintre produsele proprii, şters de supermarketul Lidl pentru a fi ”neutri religios”

Detaliul de pe o atracţie turistică din Grecia care ilustra unul dintre produsele proprii, şters de supermarketul Lidl pentru a fi ”neutri religios”

Noua gamă de produse cu imagine grecească oferită de supermarketul german afişează faimoasa atracţie turistică din Santorini, dar clienţii cu o atenţie sporită pentru detalii au observat că de pe acoperişul bisericii lipseşte simbolul religios, şi anume crucea.

Clienţii au asaltat pagina Lidl UK pentru a-şi exprima dezamăgirea faţă de modul în care a fost modificată fotografia.

„Sunt foarte dezamăgit de companie pentru că încearcă să mulţumească o anumită categorie de oameni. De ce vă ascundeţi de istorie? Toţi trebuie să învăţăm din istorie, iar editarea ei cu Photoshop va cauza repetarea anumitor greşeli din trecut, din nou şi din nou”, scrie Daniel Novak, client Lidl.

Gama de produse „Eridanous” oferă delicatese greceşti precum ulei de măsline, musaca, iaurt şi gyros.

Clienţii au indicat de asemenea că unele produse de tip carne Halal (n. red. Produse din carne care sunt în acord cu legile lumii islamice), afişează în imaginea de promovare clădiri cu minarete, specifice arhitecturii islamice.

Criticile s-au întins pe suprafaţa întregului continent, clienţii comentând acâiunile companiei în mediul online, începând din Blegia, până în Germania.

„Evităm să afişăm simboluri religioase deoarece nu dorim să excludem nicio convingere religioasă. Suntem o companie care respectă diversitatea, acesta fiind şi motivul pentru care am ales să abordăm această trăsătură de design” spune un purtător de cuvânt al Lidl pentru televiziunea belgiană RTL.

Un purtător de cuvânt german al companiei a subliniat ideea că intenţia lor a fost de a respecta diversitatea, nedorind să jignească nici o credinţă religioasă, şi a prezentat scuze faţă de clienţii care s-au simţit ofensaţi.

„Ne pare foarte rău pentru orice ofensă pe care am cauzat-o cu design-ul recent şi dorim să reasigurăm clienţii că nu este o declaraţie intenţionată”, transmite Lidl UK pentru postul creştin de radio Premier.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici