Compania chineză va colabora şi va investi în firma europeană Taxify, pentru a se extinde pe mai multe pieţe, printre care România, Ungaria, Africa de Sud, Nigeria şi Kenya.
Cele două companii au transmis, într-o declaraţie comună, că Didi va sprijini creşterea companiei Taxify şi o va ajuta să devină cea mai populară opţiune de transport în Europa şi Africa. Cele două companii nu au menţionat suma care ar urma să fie investită.
Didi, cunoscută ca Uber din China sau „Uberul chinezesc”, este evaluată la 50 de miliarde de dolari, fiind una dintre cele mai valoroase companii private de tehnologie, după Uber, care valorează 66 de miliarde de dolari.
„Taxify va utiliza parteneriatul pentru a-şi consolida poziţia pe pieţele principale din Europa şi Africa”, a precizat, în comunicatul transmis, Markus Villig, fondator şi director executiv al Taxify.
Didi oferă servicii de ride-sharing pentru mai mult de 400 de milioane de utilizatori, potrivit companiei. Didi a achiziţionat Uber China în august 2016.
Taxify, rivala companiei Uber, este operată de o companie din Estonia înfiinţată în 2013, care are 2,5 milioane de utilizatori în 18 ţări din Europa şi Africa. Aplicaţia Taxify a fost lansată în România în 2016.
Citeşte şi: Probleme în timpul unei curse aeriene Ryanair Bucureşti-Milano. Avionul s-a întors pe aeroportul Henri Coandă din Otopeni, după 28 de minute de zbor
Citeşte şi: Locuinţele de vânzare din România s-au scumpit cu 3,1% în aprilie-iunie 2017. Oraşul „magnet” cu cele mai mari preţuri pe metru pătrat pentru apartamente. Bucureştiul, pe 2
Citeşte şi: Afaceri PROFITABILE: Câţi bani produce oficial un videochat din România. Luxury Studio, câştiguri de 30 de milioane de lei