Directorul de marketing al BCR: ,,Criza ne oferă şansa să vindem mai mult şi mai profitabil”

  • România are randament bun pe partea de producţie
  • Totuşi, românii nu ştiu să-şi vândă marfa profitabil
  • Noua eră în care ne aflăm va afecta locurile de muncă
547 afișări
Imaginea articolului Directorul de marketing al BCR: ,,Criza ne oferă şansa să vindem mai mult şi mai profitabil”

Românii sunt buni la producţie, cercetare-dezvoltare şi design, dar nu ştiu să-şi vândă marfa profitabil. Criza ne oferă această posibilitate, spune directorul de marketing al BCR, una dintre cele mai mari bănci locale.

,,Oportunitatea se cheamă a vinde mai mult, mai bine şi mai profitabil. (...) În momentul în care vindem ceva, valoarea economică nu se opreşte doar la vânzare, ci ţine foarte mult de asistenţa post-vânzare, de marketingul produselor şi serviciilor româneşti. Lucruri la care România nu este bună. (...) Trăim o revoluţie care va afecta job-urile”, a precizat Ionuţ Stanimir, director de marketing la BCR, în cadrul unei conferinţe organizare de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR).

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici