- Home
- Economic
- (28.06.2019, 17:29)
- Adrian Seceleanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
“Doriţi şi carteluţă?”. O companie de telefonie mobilă îşi pune cartelele sim printre rafturile unui lanţ de supermarketuri din România
Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a lansat un atac îndrăzneţ pe piaţa de telefonie mobilă, prin care încearcă să-şi atingă obiectivul strategic de a-şi majora cota de piaţă până la 25%: cartele sim preplătite plasate printre rafturile cu banane, mere şi dulciuri din lanţul de supermarketuri Mega Image, care pot fi activate imediat şi oferă net şi apeluri nelimitate iar apoi pot fi transformate online, în abonamente fără perioadă minimă contractuală.
5229 afișări
“Doriţi şi carteluţă?”. O compania de telefonie mobilă din România îşi pune cartelele sim printre rafturile unui lanţ de supermarketuri
Oferta, denumită “Mobil Nelimitat”, are un cost de 29,99 de lei, şi include net nelimitat, apeluri şi SMS-uri naţionale nelimitate şi 100 de minute internaţionale către fix şi mobil. Imediat ce achită cartela la casa de marcat, clientul poate activa oferta.
Clienţii pot transforma cartela preplătită într-un abonament fără perioadă minimă contractuală înregistrându-se online, fără a fi obligaţi să meargă în magazinele Telekom - opţiune care reprezintă o performanţă pentru grupul Telekom dar şi pentru piaţa de comunicaţii în general în condiţiile în care acest proces de înrolare este încă desfăşurat de regulă prin prezentarea clientului cu documentele de identitate într-o unitate a operatorului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
-
„Este foarte bolnav”. Îngrijorările cu privire la Regele Charles sunt din ce în ce mai mari
-
26 aprilie 1986: Dezastrul care a marcat istoria. 38 de ani de la catastrofa nucleară de la Cernobîl
-
Ion Iliescu, urmărit penal în dosarul Mineriada
Întregul concept sub care e lansată oferta - o cartelă preplătită plasată între banane şi dulciuri într-un lanţ cu aproximativ 700 de supermarketuri, cu un preţ agresiv şi o ofertă simplă, care poate fi gestionată online de client, inclusiv procesul de trecere la abonament care de regulă este unul birocratic în industria de telecom - arată că grupul Telekom încearcă să transforme serviciul său de telefonie mobilă într-un “commodity”, un bun de larg consum, care să poată fi comercializat în volume mari la costuri mai mici în condiţiile în care din proces este eliminată interacţiunea cu personalul din magazine.
Operaţiunea, coordonată de noul director comercial pe segmentul consumer al Telekom, austriacul Andreas Elsner - cel care a încercat să dea un suflu nou ofertelor companiei de când a venit în România în toamna anului trecut, se află în acest moment în ultimele momente înainte de lansarea oficială, în care în magazinele Mega Image sunt montate standurile în care sunt plasate cartelele sim şi elementele vizuale prin care este promovată oferta. Deja zeci de magazine din Bucureşti au primit standurile cu cartele şi au montat elementele vizuale de promovare care sunt plasate peste tot în magazine.
“Au venit ieri cutiile, standurile, dar nu avem cartelele sim, nu ştim când le vom avea la vânzare”, răspund în mod invariabil angajaţii Mega Image din Bucureşti atunci când încerci să achiziţionezi o cartelă ducând la casa de marcat un carton luat din standurile T.
Oferta Telekom va deveni activă săptămâna viitoare şi va fi disponibilă în cele aproximativ 700 de magazine din lanţul Mega Image.
Telekom este numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, după Orange şi Vodafone, cu o cotă de piaţă de aproximativ 20%.
Citește pe alephnews.ro: Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ana Porgras, descalificată de la Survivor All Stars. Imaginile încă nu au fost difuzate de Pro TV
CANCAN.RO
Cum a scris ZANNI numele lui Andrei Ciobanu, pe biletul de nominalizare la Survivor All Stars. A făcut-o intenționat!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe