eMag pregăteşte un nou proiect. ZF: Retailerul va lansa o alternativă online pentru mersul la supermarket

  • eMAG pregăteşte un proiect ca alternativă online la supermarketuri, scrie Ziarul Financiar
  • eMAG nu a dorit să confirme planul, urmând să facă un anunţ la sfârşitul lunii iulie
  • Ar urma să fie dezvoltat un depozit în care să adune 20.000 de produse alimentare
561 afișări
Imaginea articolului eMag pregăteşte un nou proiect. ZF: Retailerul va lansa o alternativă online pentru mersul la supermarket

eMag pregăteşte un nou proiect

Cel mai puternic retailer online de la noi pregăteşte un nou proiect de amploare. eMAG vrea să comercializeze produse alimentare, scrie Ziarul Financiar.

De proiect urmează să se ocupe Ciprian Tănăsescu, fostul şef de departament de la Metro. Va exista un depozit care să conţină 20 de mii de produse alimentare de la producătorii români. Alimentele vor fi apoi livrate rapid către clienţi, scrie ZF. Reprezentanţii eMAG nu au dorit la acest moment să ofere detalii despre proiect. Însă nici nu au dezminţit informaţia.
 
„Obiectivul nostru este să le oferim clienţilor servicii noi. Avem planuri ambiţioase de dezvoltare, însă vom putea oferi mai multe detalii la finalul lunii iulie", au spus reprezentanţii eMAG, pentru Ziarul Financiar.
 
Vlad Fiscutean este specialist în branding şi spune de ce strategia eMAG nu ar trebui să surprindă: „Ei deja aveau ideea de supermarket doar că în colaborare cu alte branduri de pe piaţă. Ei s-ar putea să rezolve un lucru care e cunoscut pe piaţă şi anume că întreprinzătorul mic în zona aceasta agro nu are efectiv unde să produsele pentru a avea o continuitate”.
 
Totuşi, apare o problemă care va trebui rezolvată. Şi anume livrarea de produse perisabile. 
 
„Probabil că doar în localităţile cu o concentrare mare de populaţie, cum ar Bucureşti, Timişoara, Cluj şi aşa mai departe. Nu prea văd o variantă să trimiţi prin curier alimente de 100 de lei la atât de mulţi kilometri”, este de părere Vlad Fiscutean.
 
Sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019. eMAG a fost unul dintre promotorii creşterii, vânzările fiind cu 50% mai mari în 2020 faţă de înainte de pandemie. Noul proiect poate atrage noi clienţi.
 
Alina a folosit un serviciu similar numit Team Fresh cât timp a fost blocată în casă. „Ne-au ajutat în toată perioada cu pandemia, mai ales perioada critică de anul trecut când nu puteam să ieşim din casă. Şi, ce să vă spunem, sunt salvatorii noştri pentru că într-o familie cu 3 pici, fructele şi legumele sunt cele mai importante în alimentaţia zilnică”, povesteşte ea.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici