Franchwise şi Logiscool anunţă un nou parteneriat pentru extinderea francizei cu încă 10 centre educaţionale, printre care vizează şi intrarea pe piaţa din Republica Moldova

  • Investiţia totală într-o franciză Logiscool variază între 35.000 de euro şi 65.000 de euro, în funcţie de suprafaţa centrului şi mărimea oraşului în care francizatul deschide franciza.
  • Viitorul francizat are nevoie de un capital propriu de minimum 10.000 de euro - 15.000 de euro, restul investiţiei fiind completat printr-un credit, fără garanţii colaterale.
  • Franchwise, în parteneriat cu o banca finanţatoare, asigură acces la finanţarea investiţiei pentru deschiderea francizelor.
140 afișări
Imaginea articolului Franchwise şi Logiscool anunţă un nou parteneriat pentru extinderea francizei cu încă 10 centre educaţionale, printre care vizează şi intrarea pe piaţa din Republica Moldova

Bucureşti, 28 iulie 2023 - Franchwise, cea mai mare companie de consultanţă în domeniul francizelor, anunţă extinderea parteneriatului cu Logiscool România, cea mai mare franciză educaţională din ţară specializată în cursuri de programare şi robotică pentru copii şi adolescenţi, prin care vizează dezvoltarea reţelei Logiscool cu încă 10 noi unităţi în următorii doi ani, printre care şi intrarea pe piaţa din Republica Moldova.

Pentru extinderea francizei, Logiscool vizează deschiderea de centre în oraşe în care nu este prezent, printre care Botoşani, Piatra Neamţ, Roman, Slatina, Slobozia, Focşani, Oneşti, Călăraşi, dar şi intrarea pe piaţa din Republica Moldova, cu prima deschidere la Chişinău. Totodată, compania are ca obiectiv consolidarea reţelei în câteva oraşe în care se află deja, printre care Braşov, Oradea şi Iaşi, cu deschiderea celui de-al doilea centru educaţional Logiscool.

“Franchwise a asistat intrarea francizei internaţionale Logiscool pe piaţa din România, contribuind ulterior la scalarea business-ului până la 50 de centre în toată ţară. Suntem bucuroşi să anunţăm continuarea acestui parteneriat puternic cu Logiscool, cea mai mare reţea de centre educaţionale în domeniul IT din România şi una dintre principalele centre educaţionale la nivel internaţional, prin care oferim totul suportul şi know-how-ul necesar pentru atingerea obiectivelor de extindere în România. Într-o lume în continuă evoluţie, educaţia şi dezvoltarea competenţelor în domeniul tehnologiei sunt de o importanţă crucială pentru copii şi tineri. De-a lungul anilor, Logiscool a demonstrat că oferă o abordare inovatoare şi relevantă pentru dezvoltarea acestor competenţe esenţiale şi, în acelaşi timp, deschide oportunităţi noi pentru antreprenorii care doresc să se implice în educaţie”, declară Raluca Voicu, co-fondator Franchwise.

În ultimii trei ani, interesul pentru francizele de educaţie a crescut cu peste 30%, Logiscool rămânând una din principalele opţiuni de francizare la acest moment, bucurându-se de poziţia de lider pe piaţă. Investiţia într-un centru educaţional Logiscool de programare variază între 35.000 de euro şi 65.000 de euro, în funcţie de suprafaţa centrului, fiind necesară o suprafaţă de 80 mp-150 mp. Costul include taxa de franciză, costurile de amenajare şi de dotare ale centrului şi capitalul circulant de lucru pentru primele luni operaţionale.

“Franchwise, cu experienţa sa vastă şi expertiză în consultanţă pentru francize, este un partener de încredere pentru Logiscool în procesul de extindere şi dezvoltare a reţelei de francizaţi la nivel regional. Avem certitudinea că prin expertiza Franchwise ajungem la partenerii francizaţi potriviţi şi ne atingem obiectivele de business. Iar extinderea reţelei Logiscool cu încă 10 unităţi în următorii doi ani reprezintă un plan realist şi avem încrederea că îl atingem. Suntem încântaţi că parteneriatul continuu dintre Franchwise şi Logiscool aduce cu sine oportunităţi semnificative pentru antreprenorii locali care doresc să îşi dezvolte propria afacere în domeniul educaţiei şi tehnologiei”, declară Dana Bănică, partener masterfrancizat Logiscool România.

 

Cum poate fi accesată o franciză Logiscool

Un viitor partener Logiscool are nevoie de un capital propriu de investit de minimum 10.000 de euro-15.000 de euro (restul fiind acoperit prin surse de finanţare) şi trebuie să fie implicat în activitatea centrului educaţional de zi cu zi. Viitorul centru Logiscool va fi selectat cu suportul Logiscool şi trebuie să fie situat în centrul oraşului şi în apropierea şcolilor, cu acces rapid la parcare şi la mijloace de transport în comun. Suprafaţa ideală pentru un centru Logiscool este între 100 mp şi 120 mp.

“Viitorii francizaţi Logiscool trebuie să fie oameni pasionaţi şi dornici să contribuie la creşterea mediului educaţional din România pentru copii. La viitorul francizat nu căutam competenţe în programare şi nu trebuie să aibă experienţă în domeniul IT, însă este foarte important să aibă competenţe în zona de client service, clienţii centrelor noastre fiind deopotrivă părinţi şi copii”, declară Dana Bănică, partener masterfrancizat Logiscool România.

În atingerea succesului, Logiscool oferă viitorilor parteneri francizaţi training de formare (selecţie şi formare echipă de traineri, marketing şi sales) şi training operaţional, în prezent Logiscool România având o echipă de peste 5 consultanţi de business pentru reţeaua francizată. 

La nivel de ţară, Logiscool are o reţea de peste peste 60 de centre educaţionale, adunând o comunitate activă de peste 10.000 de copii participanţi lunar la cursuri. La nivel internaţional, Logiscool are peste 170 de centre în 35 de ţări, cu un total de peste 185.000 de elevi.

 

Despre  Franchwise

Înfiinţată în 2011, Franchwise este cea mai mare companie de consultanţă specializată în domeniul francizelor din România, contribuind la dezvoltarea mediului antreprenorial românesc. Până în prezent, Franchwise a ajutat peste 60 de companii din România să se extindă prin sistemul de franciză şi a dezvoltat în piaţă peste 300 de proiecte de franciză, investiţii totale de peste 22 milioane euro, ajutând antreprenorii să investească în franciza potrivită şi să se pună în valoare în mediul de business. Franchwise este implicată şi în dezvoltarea de proiecte internaţionale în Romania, cum ar fi Logiscool, TUI Travel, Ethan Allen, Sacoor Brothers. Pentru a sprijini antreprenorii şi viitorii antreprenori să-şi dezvolte business-urile, Franchwise a dezvoltat  cursuri în vederea francizării pentru francizori şi francizaţi, la care au participat peste 100 de companii până în prezent. În plus, compania a continuat dezvoltarea ecosistemului de resurse şi instrumente dedicate comunităţii de franciză din România, Franchwise fiind partener principal al proiectului STUP dedicat antreprenorilor, dezvoltat în parteneriat cu Banca Transilvania, dar şi dezvoltarea de instrumente de finanţare pentru susţinerea francizei, fără garanţii colaterale din partea francizaţilor, cei care investesc în business-urile de francize în România.

 

 

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici