Gama Bentley ar putea fi extinsă cu un SUV, datorită interesului pentru vehicule de lux mari

Bentley Motors, care are printre clienţi personalităţi precum regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii şi sultanul din Brunei, şi-ar putea extinde gama cu un vehicul sport utilitar (SUV), pentru a satisface cererea de vehicule de lux de dimensiuni mari, potrivit unor surse citate de Bloomberg.

138 afișări
Imaginea articolului Gama Bentley ar putea fi extinsă cu un SUV, datorită interesului pentru vehicule de lux mari

Gama Bentley ar putea fi extinsă cu un SUV, datorită interesului pentru vehicule de lux mari (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Directorul general al Bentley, Wolfgang Duerheimer, care a coordonat producţia de SUV-uri la Porsche în 2002, vrea ca producătorul auto britanic, cu o istorie de 92 de ani, să construiască un model off-road şi a discutat deja acest plan cu conducerea companiei-mamă, Volkswagen, au spus două surse apropiate situaţiei.

"Percepţia tradiţională, că Bentley este un producător de sedanuri de lux mari, este deschisă unei extinderi", a declarat Michael Tyndall, analist la Barclays Capital în Londra.

El a adăugat că Bentley ar putea fi capabil să obţină un preţ de peste 120.000 de euro pentru un SUV.

"Se pare că există clienţi dispuşi să cheltuiască o astfel sumă pentru un SUV de lux", a arătat Tyndall.

Porsche era cunoscut în trecut mai ales pentru maşinile sport precum 911, dar jumătate din livrările sale actuale sunt asigurate de SUV-ul Cayenne.

În 2013, Porsche va lansa un al doilea SUV, în timp ce Jaguar Land Rover analizează producerea unui vehicul crossover.

Nici Aston Martin nu exclude să construiască un vehicul de tip SUV.

Producţia mondială de SUV-uri de lux, între care Cayenne, de 58.000 de euro, Mercedes-Benz GL-Class, de 75.000 de euro, şi Range Rover Sport, de 56.000 de euro, va creşte până în 2015 cu 15%, la 481.000 de vehicule pe an, comparativ cu 417.000 de vehicule anul trecut, potrivit companiei de cercetare a pieţei IHS Automotive.

"Marjele pentru aceste vehicule continuă să fie foarte ridicate şi ar putea atrage mai mulţi producători pe acest segment", a declarat Henner Lehne, analist la IHT în Frankfurt.

Bentley, cu sediul în Crewe, Anglia, face parte din brandurile de lux ale Volkswagen, alături de Lamborghini şi Bugatti, şi a raportat o creştere de 57% a vânzărilor din China, la 680 de vehicule.

Brandul britanic fabrică automobile sedan, decapotabile şi coupeuri, pe baza gamelor de modele Mulsanne şi Continental.

Bentley are nevoie de 150 de ore pentru a construi manual un Continental GT şi de 400 de ore pentru a fabrica un Arnage, predecesorul sedanului Mulsanne.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici