„Toţi consumatorii se îndreaptă către device-uri fără fir, wireless, fie că sunt cu bluetooth, fie că nu. A avut o influenţă şi noul telefon de la Apple. Ei au setat din nou trendul în sensul acesta. Clar, a început să crească (n.r. piaţa de echipamentele wireless), din momentul în care s-a lansat iPhone 7, iPhone 7 Plus. A început să crească un pic mai mult piaţa de căşti bluethooth şi o să crească, în genereal, piaţa de device-uri wireless care să se conecteze la telefoane sau tablete, fie că vorbim de căşti bluetooth sau de boxe”, spune Barbu.
Tendiţa din următorii ani este de creştere a segmentului dispozitivelor fără fir. „Cred că, în viitor, piaţa acestor dispozitive (n.r. wireless) o să crească din ce în ce mai mult şi o să ia din piaţa de device-uri conectate cu fir”, menţionează Barbu.
Piaţa de accesorii de telefonie mobilă a crescut în România de la un an la altul, cea mai mare creştere fiind înregistrată în 2016, faţă de 2015, spune Barbu.
ABN Systems International este un furnizor de echipamente telecom, soluţii de comunicare mobilă si accesorii, cu venituri de 17,5 milioane de euro în 2016 (respectiv 9,6 milioane euro în 2015 şi 8,5 milioane euro în 2014).
Compania, fondată în 2002, are în prezent peste 50 de angajaţi.
Citeşte şi: FOTO De la creaţii handmade vândute în Parcul Herăstrău, la rochii de peste un MILION de euro. Cine este românca ce le închide gura străinilor
Citeşte şi: George Barbu (ABN Systems): Românii investesc în accesoriile de telefonie mobilă între 30 şi 150 de euro
Citeşte şi: GALERIE FOTO, VIDEO Peste 300 de taximetrişti în marş cu maşinile prin oraş cerând ca Uber să plece din România
Citeşte şi: Cum a câştigat primii bani proprieratul Betty Ice, care a construit o companie cu afaceri de 28 milioane euro „La 18 ani am fugit din România” – FOTO