- Home
- Economic
- NEW YORK, (31.03.2015, 14:24)
- Luiza Chiroiu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
IBM investeşte 3 miliarde de dolari într-o nouă divizie pentru "Internetul lucrurilor"
IBM va investi 3 miliarde de dolari în următorii patru ani într-o nouă divizie pentru "Internetul lucrurilor", care îşi propune să ajute clienţii să strângă şi să analizeze datele înregistrate de smartphone-uri şi alte dispozitive dotate cu senzori, relatează The Wall Street Journal.
381 afișări
IBM investeşte 3 miliarde de dolari într-o nouă divizie pentru "Internetul lucrurilor" (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Investiţia anunţată de IBM face parte dintr-o serie de astfel de acţiuni întreprinse de mai multe companii din domeniul IT, care vizează extinderea în domeniul "Internetului lucrurilor" ("Internet of Things"), care presupune conectarea obiectelor banale, de la automobile la electrocasnice şi corpuri de iluminat, prin echiparea acestora cu senzori, cipuri şi conectivitate wireless.
Astfel, IBM va concura pe piaţa "Internetului lucrurilor" împotriva unor companii mari ca General Electric, Microsoft, Google sau Cisco Systems, precum şi împotriva start-up-uilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
IBM a arătat că noua divizie se bazează pe o colecţie de programe, numită IoT Foundation, care foloseşte serviciile cloud ale IBM, şi care permite clienţilor şi partenerilor companiei să creeze noi aplicaţii sau să le îmbunătăţeacă pe cele existente.
Compania americană mizează pe corelarea datelor din mai multe surse, cum ar fi senzorii încorporaţi în clădiri, smartphone-uri sau aparate electrocasnice.
Anul trecut, IBM a ajuns la o înţelegere cu Twitter pentru a colabora astfel încât să ajute companiile să adune şi să analizeze informaţiile din tweet-urile postate de clienţii şi partenerii respectivelor firme.
În acelaşi sens, IBM a anunţat marţi că a încheiat un parteneriat cu o companie americană, Weather Co., care furnizează clienţilor săi date despre starea vremii, pe baza senzorilor instalaţi, de exemplu, în clădiri.
Cele două companii intenţionează să dezvolte aplicaţii care să utilizeze date meteo pentru a ajuta firmele din domenii ca asigurări, energie sau comerţ să prevadă condiţiile nefavorabile afacerilor respective şi să-şi adapteze strategia în conformitate cu acestea.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe