În premieră: CFR Marfă organizează un transport de tip Ro-La, pe ruta Dorneşti-Giurgiu Nord Fr.- Ruse şi retur

CFR Marfă va organiza joi 26 iulie, în premieră, primul transport de tip Ro-La, pe ruta Dorneşti-Giurgiu Nord Fr.- Ruse şi retur. Transporturile tip Ro-La vor fi efectuate în trenuri complete formate din maxim 20 de vagoane specializate pe care vor fi încărcate 20 de TIR-uri, anunţă marţi compania.

523 afişări
Imaginea articolului În premieră: CFR Marfă organizează un transport de tip Ro-La, pe ruta Dorneşti-Giurgiu Nord Fr.- Ruse şi retur

În premierăCFR: Marfă organizează un transport de tip Ro-La, pe ruta Dorneşti-Giurgiu Nord Fr.- Ruse şi retur

CFR Marfă organizează primul transport de tip Ro-La, în cadrul programului finanţat de Administraţia Fondului pentru Mediu, pe ruta Dorneşti-Giurgiu Nord Fr.- Ruse şi retur.

„Autovehiculele vor fi expediate dinspre Ucraina către Bulgaria, Grecia sau Turcia, pe durata transportului feroviar şoferii acestora vor însoţi camioanele şi vor fi transportaţi în vagoane cuşetă aparţinand CFR Marfă”, anunţă compania.

În data de 6 iulie 2018 Administraţia Fondului pentru Mediu a anunţat aprobarea proiectului de finanţare depus de CFR Marfă în cadrul „Programului vizând transporturile de tip RO-LA”, fiind primul beneficiar al acestui program.

„CFR Marfă deţine 160 de vagoane specializate pentru transportul TIR-urilor pe calea ferată şi este singurul operator feroviar de marfă din Romania care are în proprietate astfel de vagoane, realizand anterior transporturi de acest fel pe relaţia Wels (Austria)-Glogovaţ (Arad)”, spune CFR Marfă.

Transportul de tip Ro-La (Rollenden Landstrassen - şosea rulantă n.r.), reprezintă forma particulară de transport combinat în care vehicule rutiere autopropulsate sunt transportate pe calea ferată, în trenuri compuse din vagoane specializate, iar încărcarea şi descărcarea vehiculelor rutiere pe, respectiv de pe vagoanele specializate se realizează în terminale specializate, prin intermediul sistemelor proprii de autopropulsie şi prin rulare pe roţile proprii. Totodată, şoferii vehiculelor rutiere autopropulsate pot însoţi respectivele vehicule pe durata transportului feroviar, caz în care sunt transportaţi în vagoane de călători (vagoane cuşetă sau vagoane de clasă).

 

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici