- Home
- Economic
- KOHL, (21.08.2011, 17:08)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil, întrucât participanţii cumpără bunuri virtuale care costă mai mult decât jocurile contra-cost.
354 afișări
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
Aceste jocuri gratuite, considerate odată o năpastă, dau de lucru dezvoltatorilor, care atrag utilizatorii să plătească pentru costume sau unelte virtuale.
Potrivit unui sondaj publicat de asociaţia germană Bitkom din industria tehnologiei, 45% dintre clienţii germani optează pentru versiunile gratuite ale jocurilor.
"Oamenii nu cheltuiesc în mod necesar mai puţin, pentru că fanii ar putea opta să investească şi câteva sute de lire sterline dacă le place cu adevărat un joc, aşa că unii dintre ei cheltuiesc mai mulţi bani decât pe un joc cu preţ premium", a declarat Mathias Hellmund, director la dezvoltatorul german de jocuri Exozet.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Ion Cristoiu: Să nu facem greşeala lui Hitler, cea de a subaprecia Rusia
-
Războiul din Ucraina, ziua 796. Ruşii au capturat două sate lângă Avdiivka / Tadjicii, însemnaţi să nu calce prin Rusia
-
Protest spontan la Registrul Comerţului: Activitate suspendată în Bucureşti şi în ţară
Bitkom a constatat că 43% dintre jucătorii germani cheltuiesc în medie 15 euro pe lună pe jocurile cu plată.
Alţi utilizatori, de jocuri gratuite, sunt dispuşi să cheltuiască printr-o singură tranzacţie până la 1.500 de euro pentru o sabie rară sau o armură specială, a declarat Christian Funk, analist la compania se securitate informatică Kapersky Lab din Rusia.
Funk a monitorizat în iunie tranzacţiile de acest tip de pe Ebay şi a constatat că au fost vândute 3.641 de bunuri virtuale pentru jocul "World of Warcraft", la un preţ mediu de 132,33 euro, în decurs de 14 zile.
În baza acestor date, Funk estimează că jucătorii cheltuiesc anual circa 11,5 milioane de euro pe bunuri virtuale doar pentru acest joc, ceea ce dă o imagine despre sumele vehiculate pe acest segment.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Patru zodii care în luna mai PIERD în dragoste și carieră! La ce trebuie să fie atenți acești nativi
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe