Licitaţia pentru tronsonul de autostradă Comarnic - Braşov, amânată din nou

Licitaţia pentru construcţia tronsonului de autostradă Comarnic - Braşov, care trebuia să aibă loc iniţial pe 24 decembrie 2007, a fost amânată pentru a doua oară, pentru data de 30 ianuarie, din cauza unor solicitări formulate de companiile care intenţionează să participe la proiect.

12 afișări
Imaginea articolului Licitaţia pentru tronsonul de autostradă Comarnic - Braşov, amânată din nou

Licitaţia pentru tronsonul de autostradă Comarnic-Braşov, amânată din nou, pentru 30 ianuarie

În primă fază, licitaţia fusese amânată pentru data de 15 ianuarie.

"Ca urmare a solicitărilor candidaţilor, procedura de achiziţie publică (...) pentru obiectivul «Contract de concesiune de lucrări publice şi servicii pentru proiectarea, construcţia, finanţarea, construirea, operarea şi întreţinerea Autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Comarnic-Braşov» este prelungită (...) Având în vedere prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor (...) data limită de depunere a candidaturilor este 30 ianuarie 2008", se arată pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

În luna decembrie, directorul general adjunct responsabil cu proiectele din cadrul CNADNR, Dorin Debucean afirma că au fost primite peste 20 de scrisori de intenţie din partea constructorilor.

La licitaţie vor putea să participe doar investitorii care au avut, în ultimii trei ani, o cifră medie de afaceri de peste 500 de milioane de euro pe an.

Totodată, investitorii trebuie să demonstreze că au participat, în ultimii cinci ani, la cel puţin două proiecte similare, în valoare de minim 200 milioane de euro fiecare.

Prin cele două condiţii impuse de autorităţi, nicio firmă din România nu va putea participa la licitaţie, decât în cazul în care va depune o ofertă comună cu alte companii străine, sub forma unui consorţiu sau asocieri.

Perioada de concesionare este cuprinsă între 25 şi 30 de ani.

Autostrada va avea o lungime totală de 58 de kilometri şi va avea peste 50 de poduri, pasaje şi viaducte.

CNADNR estimează că autostrada necesită costuri de până la trei miliarde de euro. Proiectul are o valoare ridicată întrucât va fi realizat într-o zonă de munte şi va avea multe tuneluri, poduri, pasaje şi viaducte, conform Companiei de Drumuri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici