Louvre şi Golden Tulip vor construi trei hoteluri ieftine în Târgu Mureş, Arad şi Iaşi

Lanţul hotelier francez Louvre ar putea deschide la începutul anului viitor, în urma unui parteneriat cu Golden Tulip, trei unităţi de două şi trei stele în Târgu Mureş, Arad şi Iaşi, investiţia totală fiind estimată la circa 15 milioane de euro.

50 afișări
Imaginea articolului Louvre şi Golden Tulip vor construi trei hoteluri ieftine în Târgu Mureş, Arad şi Iaşi

Louvre şi Golden Tulip vor construi trei hoteluri ieftine în Târgu Mureş, Arad şi Iaşi (Imagine: www.louvrehotels.com)

"Discutăm cu cei de la Louvre posibilitatea dezvoltării unor proiecte hoteliere în România. În prezent, suntem în fază incipientă pentru trei hoteluri în Târgu Mureş, Arad şi Iaşi, care vor funcţiona sub mărci proprii din portofoliul Louvre. În funcţie de discuţiile pe care le vom purta şi disponibilitatea financiară, lucrările de construcţie ar putea începe în acest an, iar hotelurile să fie deschise la începutul lui 2011", a declarat, miercuri, agenţiei MEDIAFAX, Paul Mărăşoiu, preşedintele firmei de consultanţă şi management Peacock Hotels, care reprezintă lanţul Golden Tulip în România şi Moldova.

Potrivit lui Mărăşoiu, hotelurile vor fi de tip budget & economy, clasificate la două şi trei stele.

"Vorbim de hoteluri budget & economy, mai eficiente din punct de vedere al costurilor, cum ar fi cele mentenanţă sau cu personalul. În plus, vânzarea acestui produs ieftin se face de la început, nu constrânşi de situaţia economică. De exemplu, mărcile Premiere Classe şi Campanile din portofoliul Louvre reprezintă principii solide, iar alături de celelalte două branduri - Kyriad şi Kyriad Prestige - au o marjă anuală de 1,2 miliarde de euro", a spus Mărăşoiu.

Hotelurile, care vor fi construcţii noi, vor avea în medie între 80 şi 110 camere, iar investiţia într-o astfel de unitate se va ridica la 4,5 - 5 milioane de euro.

"Construcţia se va face de la zero pentru a respecta principiile şi conceptele grupului Louvre. Referitor la investiţie, dacă luăm în calcul că preţul pe metru pătrat s-a mai ponderat, la hotelul de două stele tariful ar ajunge în acest moment la 45.000 - 50.000 de euro pe cameră. Putem vorbi de o investiţie pe unitate de circa 4,5 - 5 milioane de euro. În funcţie de proiecte şi locaţie, poate exista implicarea lanţului hotelier sau opţiunea contractului de management", a mai spus Mărăşoiu.

Potrivit reprezentantului Golden Tulip, în prezent pe piaţa hotelieră din România cea mai mare lipsă o înregistrează segmentul budget & economy, iar numărul redus al unităţilor care funcţionează nu sunt în concordanţă cu criteriile la nivel internaţional.

"Cea mai mare lipsă o înregistrăm pe segmentul budget & economy, în condiţiile în care nu prea avem hoteluri de 1-2 stele. În ceea ce priveşte unităţile care totuşi funcţionează în România, acestea nu sunt în concordanţă cu criteriile la nivel internaţional. De multe ori, conceptul budget & economy este asociat cu hoteluri vechi, murdare şi care miros a mucegai. Nu asta vrem să aducem pe piaţă", a adăugat Mărăşoiu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici