Magazinul online eMAG mizează în acest an pe vânzări în creştere cu 56%

Magazinul online eMAG estimează că va avea în acest an o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro, în creştere cu 56% faţă de 2009, când a înregistrat o scădere a indicatorului de 12%, la 64 de milioane de euro.

204 afișări
Imaginea articolului Magazinul online eMAG mizează în acest an pe vânzări în creştere cu 56%

Magazinul online eMAG mizează în acest an pe vânzări în creştere cu 56%

"Cifra pe care o vizăm este foarte accesibilă, mai ales că lunile ianuarie şi februarie au avut un debut foarte bun", a declarat într-un comunicat directorul de marketing al companiei, Radu Apostolescu.

Printre factorii care vor sprijini creşterea vânzărilor se numără stabilitatea financiară a companiei şi sistemul informatic performant, potrivit eMAG.

"În 2010, piaţa de retail IT&C, electronice şi electrocasnice va înregistra (...) o creştere uşoară, cu 10 procente, după corecţia extrem de severă de anul trecut. Mediul online va cunoaşte însă o ascensiune mai pregnantă, cu 40%, în principal datorită creşterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului şi migrării consumatorilor către mediul online, precum şi datorită maturizării jucătorilor din piaţă care vor adăuga valoare serviciilor oferite şi vor contribui la sporirea încrederii în achiziţiile online", se menţionează în comunicat.

Compania va deschide în acest an cel puţin trei showroom-uri, "în puncte cheie, cu acoperire geografică mare", potrivit sursei citate.

În 2009 cele patru showroom-uri ale companiei, de la Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Ploieşti au avut vânzări de 25.000 euro/mp.

Un segment important unde eMAG vizează creştere anul acesta este cel corporate.

Anul trecut afacerile companiei au scăzut cu 12%, vânzările lunare oscilând de la scădere cu 40%, în mai, la creştere de 35% în decembrie, în comparaţie cu lunile similare din 2008.

"2009 a fost un an atipic, greu predictibil. (...). În condiţiile unei scăderi dramatice, cu 40 de procente, a pieţei în care activăm, de retail IT&C, electronice şi electrocasnice, rezultatul nostru este unul bun per ansamblu, reuşind să creştem cota de piaţă şi având profit", a spus Apostolescu.

Segmentul care a înregistrat cele mai mari vânzări este cel al laptopurilor şi netbook-urilor. Categoria cu cea mai mare creştere a fost cea a electronicelor, cu circa 2.000 de televizoare LCD vândute pe lună la sfârşitul anului.

Acţionarul majoritar al companiei este Asesoft Distribution.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici