Meta explică rolul inteligenţei artificiale pe Facebook şi Instagram
Meta explică rolul inteligenţei artificiale pe Facebook şi Instagram. Printr-o postare a preşedintelui pentru afaceri globale, Nick Clegg, Meta menţionează câteva actualizări cu privire la modul în care algoritmii aleg postările pe care utilizatorii Facebook şi Instagram le vizualizează.
"Odată cu progresul rapid al tehnologiilor precum inteligenţa artificială, este de înţeles că oamenii sunt entuziasmaţi de noile posibilităţi şi, în acelaşi timp, îngrijoraţi", a scris managerul. "Credem că, pe măsură ce aceste tehnologii se dezvoltă, companiile vor trebui să fie mai transparente cu privire la modul în care funcţionează sistemele lor".
Clegg a subliniat importanţa „System Card”, containerele de informaţii create pentru a determina ce conţinut este cel mai relevant pentru utilizator şi apoi pentru a sugera altele.
System Cards implică, de asemenea, sisteme de inteligenţă artificială care sugerează conţinut "fără legătură" de la persoane, grupuri sau conturi pe care nu le urmăreşte cineva.
ULTIMELE ȘTIRI
-
BREAKING NEWS: Databricks, compania de date şi AI în spatele căreia se află Ion Stoica şi Matei Zaharia, a obţinut o finanţare de peste 5 mld. dolari de la fonduri precum Blackstone, Apollo Global Management şi Blue Owl Capital. Acordul vine în paralel cu o rundă de finanţare de la investitori de 10 mld. dolari, care a ridicat valoarea companiei la 62 de mld. dolari
-
Preşedintele Xi laudă relaţiile economice dintre China şi UE înainte de revenirea lui Trump
-
Pete Hegseth, propus de Trump pentru Pentagon, în faţa unui vot tensionat în Senat
-
Starbucks impune o nouă regulă în cafenele: Cumpără ceva sau pleacă
În săptămânile următoare, compania va introduce, de asemenea, o funcţie "De ce văd această postare?" în secţiunile "Reels" şi "Căutare" de pe Instagram, precum şi în secţiunea "Reels" de pe Facebook, după ce anterior a pus-o la dispoziţie pentru anumite conţinuturi din Feed şi pentru reclame pe Facebook şi Instagram.
Făcând clic pe un Reel, vor apărea informaţii despre modul în care activitatea anterioară a unui utilizator ar fi putut influenţa modelele de învăţare automată care determină şi sugerează Reel-urile afişate.
Pe Instagram, compania testează "Îmi pasă", o nouă funcţie care permite ca un Reel sugerat să fie evidenţiat în secţiunea specifică şi să afişeze mai mult conţinut considerat interesant în consecinţă.
Funcţia „Nu mă interesează” este disponibilă din 2021.
"Dacă nu doriţi un feed ales pe baza algoritmului sau dacă pur şi simplu doriţi să vedeţi cum ar arăta feed-ul dvs. fără intervenţia algoritmului, puteţi utiliza fila Feed pe Facebook sau puteţi selecta fila Followers pe Instagram pentru a vizualiza un feed în ordine cronologică. De asemenea, puteţi adăuga persoane în lista de favorite atât pe Facebook, cât şi pe Instagram, astfel încât să puteţi vedea întotdeauna conţinutul de la conturile preferate”, a explicat Clegg.
Intenţia este de a oferi mai multă transparenţă cu privire la concluziile făcute de inteligenţa artificială şi, în special, de instrumentele de clasificare a conţinutului.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO