- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.11.2018, 11:41)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Metroul spre aeroportul Otopeni: Ministerul Transporturilor a transmis cererea de finanţare cu bani europeni
Ministerul Transporturilor (MT) şi Ministerul Fondurilor Europene (MFE) au transmis Comisiei Europene (CE), la data de 9 noiembrie 2018, cererea de finanţare pentru proiectul „Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni)”. Cele două ministere au răspuns astfel clarificărilor solicitate de CE, la data de 12 septembrie 2018, precizează un comunicat al Ministerului Transporturilor.
2089 afișări
Cererea de finanţare cu bani europeni a liniei de metrou spre aeroport, transmisă Comisiei Europene
Mai exact, cele două ministere au transmis către CE calculul final al acestui tronson, în vederea obţinerii finanţării, solicitare care a fost depusă, iniţial, în luna decembrie 2017.
Valoarea totală a proiectului este de 6.345.573.961 lei (inclusiv TVA), din care valoarea totală eligibilă, finanţată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, este de 2.776.820.282 lei (85% din valoarea totală eligibilă aprobată – 2.360.297.241 lei este asigurată din Fondul de Coeziune, iar 15% în valoare de 416.523.040 lei va fi finanţată din bugetul beneficiarului), iar suma 1.455.979.594 lei va fi asigurată printr-un împrumut JICA (Japan International Cooperation Agency).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sam Bankman-Fried a fost condamnat la 25 de ani de închisoare
-
FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
-
Kievul cere NATO mijloace de apărare antiaeriană după ce Rusia a lovit sistemul energetic ucrainean
-
Avertismentul lui Zelenski: Războiul Rusiei poate ajunge în Europa, dar şi în SUA
Rovana Plumb, ministrul Fondurilor Europene, a precizat, marţi seara, că instituţiile menţionate aveau drept termen pentru a trimite acest calcul data de 12 noiembrie 2018. Din decembrie 2017 până în septembrie 2018, o serie de proceduri între autorităţile române şi serviciile de specialitate ale CE a fost derulată, astfel că aprobarea fondurilor s-a făcut de-abia în septembrie 2018.
Obiectul cererii de finanţare „Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni)” este reprezentat de asigurarea unei conexiuni directe între Bucureşti şi Otopeni, respectiv între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, prin construirea unei noi linii de metrou cu o lungime de 14,2 km şi 12 staţii de metrou.
Perioada de implementare a proiectului este de 120 luni, respectiv între 1 ianuarie 2014 şi 31 decembrie 2023, au menţionat reprezentanţii MT.
De asemenea, lucrările de construcţie a acestei magistrale de metrou sunt programate să înceapă anul viitor, conform celor mai recent estimări anunţate de MT.
Citeşte şi: Finanţele pun în dezbatere publică proiectul de cadru pentru înfiinţarea de fonduri suverane
Citeşte şi: INTERVIU | René Berkvens,CEO Damen Group: La Mangalia vrem să construim nave mai mari/ Ce spune despre construcţia noii flote a marinei militare
Citeşte şi: Teodorovici, după solicitarea CE de eliminare a plăţii defalcate la TVA: O eventuală schimbare a modului de încasare, de la 1 ianuarie
Citeşte şi: Ministrul de Finanţe: Din ministere şi ANAF dispar 4000 de posturi/ PROIECT cu numărul maxim admis de locuri, pe ministere
Citeşte şi: Comisia de Prognoză: Scăderea consumului, bazat mai mult pe import, ajustează previziunea PIB pentru 2018
Citește pe alephnews.ro: Propaganda Rusiei ajunge în Parlamentul European. Serviciile de informații de la Praga au desființat o rețea finanțată de Rusia care răspândea informații false despre războiul din Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ce se aruncă şi ce nu se aruncă în containerul pentru deşeuri din plastic?
Citește și: INTERVIU | René Berkvens,CEO Damen Group: La Mangalia vrem să construim nave mai mari/ Ce spune despre construcţia noii flote a marinei militare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Noi informații despre Kate Middleton. Ce spun oficialii Casei Regale despre tipul de cancer al Prințesei de Wales
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe