Noua denumire a Automobile Craiova ar putea fi Ford România

Automobile Craiova şi-ar putea modifica denumirea în Ford România, reprezentanţii companiei urmând să discute această schimbare pe data de 5 mai, în cadrul Adunării Generale Extraordinară a Acţionarilor.

70 afișări
Imaginea articolului Noua denumire a Automobile Craiova ar putea fi Ford România

Noua denumire a Automobile Craiova ar putea fi Ford România (Imagine:Mediafax Foto)

De asemenea, noua denumire ar putea fi orice altă variantă, dar cu condiţia să conţină cuvântul "Ford".

Pe aceeaşi ordine de zi, acţionarii vor discuta aprobarea înscrierii în registrele Cărţii Funciare a interdicţiilor de a transfera, construi şi dezmembra oricare dintre clădirile auxiliare ale uzinei.

Până la acea dată, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor va numi pe data de 15 aprilie noi membri în Consiliul de Administraţie, pe o perioadă de patru ani, şi ar putea aproba plata remuneraţiei către membrii Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS).

Guvernul a mandatat miercuri comisia de privatizare a Automobile Craiova să prelungească până la 21 martie, respectiv cu şapte zile, valabilitatea ofertei de vânzare, necesară pentru finalizarea tranzacţiei cu grupul american Ford.

Ford a încheiat anul trecut contractul pentru cumpărarea acţiunilor deţinute de stat la Automobile Craiova - reprezentând 72,4% din capital - pentru 57 milioane de euro, producătorul american angajându-se la investiţii directe de 675 milioane euro pentru modernizarea fabricii şi la suplimentarea numărului de angajaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici