- Home
- Economic
-
PARIS, (11.09.2012, 17:16)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Peugeot a multiplicat în 20 de ani erori strategice care fac restructurarea inevitabilă
Conducerea PSA Peugeot Citroen a multiplicat în ultimii 20 de ani erori strategice care fac în prezent ca restructurarea să fie inevitabilă şi urgentă, inclusiv desfiinţarea a 8.000 de locuri de muncă în Franţa, potrivit unui raport publicat marţi de guvernul francez.
275 afișări

Peugeot a multiplicat în 20 de ani erori strategice care fac restructurarea inevitabilă (Imagine: Mediafax foto/AFP)
Documentul critică şi lipsa de transparenţă de la cel mai mare constructor auto francez şi cere "un dialog social exemplar" pentru analizarea "tuturor pistelor" de salvare a locurilor de muncă în cadrul grupului.
"PSA trebuie să redreseze urgent situaţia. Este necesar un plan de reorganizare a activităţilor industriale şi reducerea efectivelor nu poate fi contestată", a avertizat Emmanuel Sartorius, autorul raportului prezentat marţi sindicatelor.
Expertul a fost însărcinat în iunie să evalueze situaţia de la Peugeot de ministrul Redresării, Arnaud Montebourg, atunci când se profila anunţul referitor la închiderea fabricii de la Aulnay-sous-Bois de lângă Paris.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O parte a Soarelui s-a spart, iar oamenii de știință sunt nedumeriți
-
Monica Niculescu s-a calificat în sferturile de dublu de la Abu Dhabi
-
Salvator român în Turcia: Nu am mai văzut un astfel de dezastru. Am învăţat să credem în miracole
-
Macron: Rusia nu trebuie să câştige războiul din Ucraina / Miza este viitorul Europei
Măsura face parte dintr-un plan de retructurare mai larg, care prevede desfiinţarea a 8.000 de posturi în Franţa, anunţ şoc care a provocat mânia guvernului socialist.
Peugeot este dependent de piaţa europeană pentru jumătate din vânzări, dar şi de poziţia de constructor generalist, prins la mijloc între maşinile low-cost fabricate în Europa Centrală şi de Est şi producătorii germani de automobile premium, se arată în raport.
Grupul a înregistrat în primul semestru pierderi de 819 milioane de euro şi a pierdut locul în componenţa indicelui bursier CAC 40 al celor mai mari companii listate din Franţa, după scăderea acţiunilor cu peste 60% în ultimele 12 luni.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe