Probleme de la ING, remediate: Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele restituite

Mai mulţi clienţi ai ING Bank România s-au plâns, luni, că au avut probleme cu plăţile făcute în weekend. Reprezentanţii băncii susţin că a fost o problemă doar la procesarea unor tranzacţii, iar sistemul de plăţi este complet funcţional.

5000 afișări
Imaginea articolului Probleme de la ING, remediate: Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele restituite

Probleme la ING: Când vor fi restituite sumele pierdute de clienţi după dublarea plăţilor

UPDATE: ING Bank România, a şasea bancă din sistemul bancar românesc, a anunţat, luni seara, că a rezolvat problema legată de dublarea unor tranzacţii cu cardul, situaţie apărută în cursul aceleiaşi zile.

Luni, 8 octombrie, puţin după ora 14:00, ING Bank România a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul şi procesate în această zi, au precizat reprezentanţii băncii, în anunţ.

„Banca a identificat situaţiile urgente ale unor clienţi şi a discutat cu aceştia pentru a corecta tranzacţiile şi a regla punctual contul clienţilor, cât mai repede cu putinţă. Eroarea a fost confirmată ca fiind una operaţională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe. Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21:00 a aceleiaşi zile”, au subliniat reprezentanţii ING Bank România.

În urma acestei situaţii, a crescut considerabil volumul de trafic în platforma de internet banking ING Home'Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil în aplicaţie, au mai spus reprezentanţii băncii.

„ING Bank regretă sincer disconfortul pe care clienţii l-au resimţit în aceste ore şi ia măsurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor”, se mai scrie în anunţul ING Bank România.

Peste 200 de clienţi ai ING Bank România s-au plâns, în cursul zilei de luni, pe pagina de Facebook a băncii, că tranzacţiile făcute în acest weekend le-au fost dublate şi le-au dispărut sumele aferente din conturi.

„O parte dintre clienţi ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING. Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, au anunţat, anterior, reprezentanţii ING Bank România.

ING Bank România a devenit anul trecut a şasea bancă din România, în funcţie de active, depăşind CEC Bank. Cota de piaţă a ING România a fost de 7,85%, la finele anului trecut, la active de 33,5 miliarde de lei, o creştere de 21% faţă de anul anterior.

Banca a obţinut un profit net de 345 de milioane de lei în primele şase luni ale acestui an, o creştere de 35,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici