- Home
- Economic
- SHANGHAI, (30.07.2010, 08:39)
- Corespondenţă De La Trimisul Mediafax În China , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Propunerile de brand includeau o frunză de stejar, o căsuţă sau doar înscrisul "România"
Consiliul de Brand, care include reprezentanţi ai asociaţiilor din turism şi ministerului de resort, au votat actuala identitate a brandului turistic al României, dintre mai multe variante prezentate de THR, unele dintre ele neavând nicio imagine, iar altele conţinând o frunză de stejar sau o căsuţă.
303 afișări
Propunerile de brand includeau o frunză de stejar, o căsuţă sau doar înscrisul "România"
"La ultimul consiliu de brand, cei de la THR ne-au prezentat mai multe variante de identităţi vizuale ale brandului, cu diferite imagini şi diferite sloganuri, iar noi am votat-o pe cea actuală, care ni s-a părut cea mai potrivită. Există, de exemplu, o variantă doar cu «România» şi fără nicio imagine, alta care avea ca imagine o căşută şi alta cu o frunză de stejar", a declarat pentru MEDIAFAX Lucia Morariu. Morariu, fost secretar de stat în turism şi proprietarul agenţiei Eximtur, a făcut parte din consiliul de brand şi a însoţit delegaţia României la Shanghai, la lansarea brandului turistic.
Potrivit Luciei Morariu, au fost prezentate mai multe variante de culori şi mai multe fonturi ale identităţii vizuale.
Sloganul "explore the carpathian garden" a fost votat de consiliul de brand din peste zece variante propuse de THR, printre care "to be explored", "only for travellers" sau "old country, new emotions".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Emma Stone vrea să fie strigată după numele real. Cum o cheamă, de fapt, pe actriță
-
Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
"Imediat dupa ce licitaţia de creare a brandului a fost câştigată de către THR-TNS, ministerul a constituit Consiliul de Brand, format din reprezentanţi ai celor mai importante asociaţii din turism, diverşi oameni de afaceri, printre care George Copos sau Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, plus reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării şi ai Ministerului Afacerilor Externe. Consiliul de Brand a avut trei întâlniri, unde a fost prezentat stadiul creării brandului", a adăugat Morariu.
Ea a precizat că cei mai importanţi operatori români de turism urmează să posteze atât pe site-uri, cât şi în cataloage şi în materialele de promovare identitatea vizuală a brandului.
Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", a fost lansat joi la Shanghai.
Brandul invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.
Citește pe alephnews.ro: O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce a pățit o româncă, după ce a cumpărat o caserolă cu aripioare de pui dintr-un supermarket Lidl din Cluj. Ce era înauntru, de fapt
CANCAN.RO
Orașul din România unde chiriile încep de la 9 LEI pe lună. Se află într-o frumoasă zonă turistică
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe