- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.02.2013, 17:45)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault şi Dacia vor să extindă vânzările online de maşini în toată Europa, până în 2014
Renault şi Dacia intenţionează să îşi extindă agresiv vânzările online de maşini, astfel încât până la sfârşitul lui 2014 aceastea să poată fi realizate pe toate pieţele europene, potrivit celor doi producători auto.
460 afișări
Renault şi Dacia vor să extindă vânzările online de maşini în toată Europa (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Cele două branduri vor ca, prin extinderea activităţii portalurilor Dacia Store şi Renault Retail Group, să profite de o tendinţă de dezvoltare rapidă a acestui tip de retail al vehiculelor, relatează Automotive News Europe.
Analişti ai companiei de consultanţă Frost & Sullivan anticipează că producătorii auto vor folosi tot mai mult Internetul pentru promovarea şi comercializarea vehiculelor.
La nivel mondial, circa 4%, respectiv 4,5 milioane de maşini, ar putea fi vândute doar online până în 2020, în creştere de la circa 5.000 de unităţi în 2011, estimează Frost & Sullivan.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Musk are planuri controversate cu cipurile Neuralink: Oamenii se vor contopi cu Inteligența Artificială
-
Fum dens la Rafinăria Petromidia din Năvodari. S-a activat planul roşu de intervenţie / ISU Constanţa: A fost o explozie
-
O dronă ar fi fost filmată în apropierea oraşului Brăila
-
Războiul din Ucraina, ziua 765. Putin: vom lovi F-16 chiar şi pe aeroporturile NATO / Forţele ruse atacă infrastructura din zonele critice
Cumpărătorii de maşini din Olanda pot calcula preţurile şi cumpăra online toate modelele Dacia, prin intermediul Dacia Store. În Italia şi Marea Britanie, clienţii pot calcula preţul şi pot plăti avansuri pentru Dacii.
Serviciul online al Renault Retail Group permite configurarea automobilului dorit, calcularea preţului şi plata avansului, pentru modelele Renault şi Dacia.
Alţi producători auto care oferă vânzarea online a automobilelor sunt Ford, în Marea Britanie, precum şi brandurile de nişă Tesla şi Fisker.
Chiar dacă Renault dezvoltă serviciul de vânzări online, grupul consideră că clienţii trebuie să continue să cumpere prin reţeaua de dealeri.
"Oferta de maşini online rămâne conformă cu strategia distribuţiei tradiţionale. Reţeaua de dealeri rămâne în ecuaţie. Este un tip de strategie de marketing folosit pentru a atrage un procentaj tot mai mare de clienţi care vor să cumpere maşini online", a declarat Patrick Hoffstetter, şeful diviziei digitale a Renault.
Frost & Sullivan consideră că dealerii care nu reuşesc să inoveze ar putea avea aceeaşi soartă cu unele lanţuri mari de librării sau magazine de electronice. Retaileri mari din domeniul publicisticii şi divertismentului obţin peste 50% din venituri prin vânzări online, iar acest fapt a dus la închidea unui număr mare de magazine mari.
În pofida acestui risc, este improbabil ca producătorii auto să adopte un model în totalitate online pentru distribuţia de maşini în Europa sau oriunde în lume, în viitorul apropiat, consideră Andreas Gissler, analist la grupul Arthur D. Little.
Thomas Chanel, manager de marketing la divizia de retail a Renault, a confirmat că grupul nu intenţionează să adopte un plan de distribuţie fără dealeri, întrucât showroom-urile au servit întotdeauna ca instrument de marketing şi de oferire a serviciilor post-vânzare.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ce se aruncă şi ce nu se aruncă în containerul pentru deşeuri din plastic?
Citește și: Dacia a produs 400.000 de maşini Duster
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Câți euro a primit Alexandra Ciomag, din partea Pro TV, pentru cele 11 săptămâni petrecute la Survivor All Stars ELIMINATA AZI-NOAPTE
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe