Renault şi Nissan iau în calcul un sistem de închiriere pentru bateriile maşinilor electrice

Inginerii de la Renault şi Nissan iau în calcul implementarea unui sistem de închiriere pentru bateriile folosite de maşinile electrice pe care urmează să le lanseze după 2010, având ca scop amortizarea costurilor pentru clienţii care vor cumpăra un astfel de automobil.

19 afișări
Imaginea articolului Renault şi Nissan iau în calcul un sistem de închiriere pentru bateriile maşinilor electrice

Renault şi Nissan iau în calcul un sistem de închiriere pentru bateriile maşinilor electrice (Imagine: motorauthority.com)

Potrivit site-ului motorauthority.com, alianţa Renault-Nissan, care funcţionează la nivel mondial sub conducerea brazilianului Carlos Ghosn, plănuieşte lansarea de automobile electrice, după 2010, care să fie comercializate la nivel mondial. Aceste automobile vor fi destinate şoferilor care merg în traficul aglomerat din oraşe.

Renault şi Nissan au încheiat, la sfârşitul lunii ianuarie, un acord pentru începerea producţiei de serie a unor maşini propulsate electric, destinate pieţei din Israel, în cadrul unui proiect de dezvoltare a unor surse alternative de energie, controlat de companii israeliene.

Numele programului este Better Place şi este condus de fostul director al SAP Shai Agassi. Proiectul va include, printre altele, dezvoltarea unei reţele de centre de reîncărcare a bateriilor electrice ale maşinilor.

O companie mixtă formată de Nissan şi grupul japonez NEC a creat deja o baterie pentru vehicule electrice, pe care o va produce în serie.

Producătorul japonez Nissan va lansa un automobil electric produs în masă în 2010. Cele mai importante pieţe pentru această maşină vor fi Italia, Elveţia şi Marea Britanie, potrivit unui anunţ recent al companiei.

Primul vehicul electric al mărcii Renault ar putea fi lansat în 2012, potrivit revistei britanice AutoExpress, care îl citează pe directorul responsabil cu planificarea produselor în cadrul Renault, Patrick Pelata. El a spus că automobilul electric al Renault va avea dimensiunile modelului Twingo (maşină de clasă mică) şi va fi disponibil cu două seturi de baterii, unul pentru călătorii pe distanţe scurte şi altul pentru drumuri mai lungi.

Renault a prezentat în 1992 un automobil electric sub formă de concept, denumit Zoom, care avea un motor electric de 45 de kilowaţi (61 Cai Putere).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici