Prima pagină » Economic » Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ

Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ

Pe o piaţă care continuă să se contracte în acest an din cauza reducerilor de salarii şi a disponibilizărilor anunţate în sistemul public şi în cel privat, retailerii pariază pe promoţii mai mult ca în 2009.
Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ
15 iul. 2010, 07:29, Economic

Reducerile de preţuri ajung chiar şi la 40% în hipermarketuri, iar pe pieţele cele mai afectate de declinul consumului – precum electro-retailul şi comerţul cu mobilă – puţine reţele de magazine au transferat în preţ majorarea de TVA de la 1 iulie, luându-şi astfel riscul de a se adânci şi mai mult în vârtejul scăderilor de vânzări. Pe termen scurt, promoţiile aduc creşteri chiar şi de patru ori ale rulajelor, însă consultanţii atrag atenţia că pot afecta sănătatea financiară a unei companii din cauza reducerii profitului.

Citeşte mai multe dsspre relansarea consumului pe www.zf.ro.