- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ
Pe o piaţă care continuă să se contracte în acest an din cauza reducerilor de salarii şi a disponibilizărilor anunţate în sistemul public şi în cel privat, retailerii pariază pe promoţii mai mult ca în 2009.
Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Reducerile de preţuri ajung chiar şi la 40% în hipermarketuri, iar pe pieţele cele mai afectate de declinul consumului - precum electro-retailul şi comerţul cu mobilă - puţine reţele de magazine au transferat în preţ majorarea de TVA de la 1 iulie, luându-şi astfel riscul de a se adânci şi mai mult în vârtejul scăderilor de vânzări. Pe termen scurt, promoţiile aduc creşteri chiar şi de patru ori ale rulajelor, însă consultanţii atrag atenţia că pot afecta sănătatea financiară a unei companii din cauza reducerii profitului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
-
SUA consideră că Israelul ar fi încălcat dreptul umanitar în Fâşia Gaza folosind arme americane, dar nu suspendă livrarea acestora
-
Un fost premier ceh a preluat controlul East Grain, trader român de cereale, cu afaceri de 150 mil. euro. Comisia Europeană a aprobat tranzacţia
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
Citeşte mai multe dsspre relansarea consumului pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO