Retailerul danez de mobilier JYSK vrea să ajungă la 100 de magazine în România

Afacerile din România ale retailerului danez de mobilier JYSK au crescut uşor anul trecut, iar grupul intenţionează să-şi extindă, pe termen mediu, reţeaua de magazine din România la 100 de unităţi, de la cele 14 locaţii pe care le deţine în prezent.

7653 afișări
Imaginea articolului Retailerul danez de mobilier JYSK vrea să ajungă la 100 de magazine în România

Retailerul danez de mobilier JYSK vrea să ajungă la 100 de magazine în România (Imagine: Silviu Matei/Publimedia)

"Ne aşteptăm să vedem o îmbunătăţire a cifrei de afaceri pentru anul financiar 2013/14, deoarece tendinţa de uşoară creştere economică pare să continue şi în România. Încrederea consumatorilor continuă, însă, să rămână la un nivel scăzut în majoritatea ţărilor în care JYSK Group operează, îmbunătăţirea semnificativă a indicatorilor macro-economici fiind foarte puţin probabilă", a declarat agenţiei MEDIAFAX Alexandru Bratu, country manager JYSK România şi Bulgaria.

El a afirmat că afacerile JYSK România au înregistrat un uşor avans anul trecut, fără să ofere însă detalii. Potrivit datelor remise Ministerului Finanţelor, JYSK România a raportat un rulaj de 65,5 milioane lei în 2011, pentru 2012 datele nefiind însă publicate.

Grupul a intrat pe piaţa românească în 2007 prin magazine în franciză, iar în luna martie a anului trecut a devenit proprietarul unităţilor din România şi Bulgaria, managementul celor două ţări fiind reunit într-un sediu central la Bucureşti.

JYSK deţine în prezent 14 magazine în România şi trei unităţi în Bulgaria.

"În cadrul JYSK Group estimăm că vom deschide aproximativ 120 de magazine noi în 2013/14. Pentru România nu am stabilit un număr fix de magazine pe care trebuie să le deschidem în acest an. Esenţial pentru noi este să găsim locaţii potrivite şi condiţii contractuale bune pentru zonele în care ne vom dezvolta. Planurile de expansiune pe termen mediu aprobate de JYSK Nordic sunt 100 magazine in România (distribuite în toată ţara, nu avem în vedere doar anumite oraşe) şi 35 în Bulgaria", a afirmat reprezentantul companiei.

Retailerul are aşteptări moderate privind evoluţia pieţei de mobilă din România.

"Nu vedem momentan o evoluţie foarte spectaculoasă a indicatorilor macroeconomici care să ne facă să sperăm la îmbunătăţirea neaşteptată a cifrelor pe piaţa de mobilă", a spus Bratu.

Compania comercializează mobilier, care acoperă o treime din vânzări, dar şi saltele, pilote, perne, precum şi decoraţiuni şi produse pentru baie.

JYSK, grup fondat şi controlat de omul de afaceri Lars Larsen, deţine peste 2.100 magazine şi are 18.500 angajaţi în 35 de ţări. Grupul a înregistrat afaceri de 2,52 miliarde euro în anul financiar 2012/ 2013.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici