Revista Business Magazin i-a premiat pe cei mai admiraţi executivi în cadrul Galei „CEO Awards”

Florin Talpeş, CEO al Bitdefender, a primit, în cadrul celei de-a şasea ediţii a Galei „CEO Awards”, organizată de revista Business Magazin, titlul de "Cel mai admirat CEO din România".

1682 afișări
Imaginea articolului Revista Business Magazin i-a premiat pe cei mai admiraţi executivi în cadrul Galei „CEO Awards”

Florin Talpeş a primit titlul de "Cel mai admirat CEO din România"

Voturile pentru cel mai admirat CEO sunt oferite de peste 400 de membri ai comunităţii de afaceri din România, centralizate de redactorii revistei şi prezentate în catalogul „100 cei mai admiraţi CEO” al Business Magazin.

În cadrul galei au mai fost acordate următoarele premii:

- CEO-ul cu cea mai mare cifra de afaceri - Yves Caracatzanis, director general Dacia şi Grup Renault România;

- Cel mai admirat industriaş - Mariana Gheorghe CEO OMV PETROM;

- Cel mai admirat bancher - Steven van Groningen, preşedinte & CEO Raiffeisen Bank SA România;

- Premiul "O boare de premiu" - Lavinia Ivas, country manager Douglas;

- Premiul “Pentru inspiraţie în consiliere” – Ionuţ Simion, country managing partner PWC România;

- Premiul “Cea mai spectaculoasă intrare în topul admiraţilor” - Sergiu Manea, preşedinte executiv, preşedinte al comitetului executiv BCR;

- CEO-ul cu cea mai dinamică ascensiune în business - Hezi Shayb, CEO New Kopel Group;

- Premiul “Antreprenorul anului” - Mihai Marcu, acţionar majoritar şi preşedintele Consiliului de Administraţie, Medlife;

- Premiul “Cel mai optimist antreprenor” - Marcel Bărbuţ, CEO, AdePlast;

- Premiul special din partea redacţiei pentru “25 de ani de excelenţă în avocatura de business” - Gheorghe Muşat, Senior Partner Muşat & Asociaţii.

Gala „CEO Awards” marchează apariţia catalogului „100 cei mai admiraţi CEO”, ajuns la a şaptea ediţie. „A şaptea ediţie a acestui catalog aduce deopotrivă noutăţi dar şi constante, confirmând, o dată în plus, că imaginea unui lider nu este un dat, ci este influenţată de o sumedenie de factori, plecând de la excelenţa în afaceri, rolul pe care o companie îl are în societate, până la cât de cunoscut şi comunicativ este un manager sau antreprenor. La primele ediţii ale catalogului ne întrebam dacă şi, mai ales, ce schimbari pot aparea in catalog. În al doilea an ne întrebam dacă nu cumva acest catalog este redundant, prezentând aceleaşi preferinţe, aceiaşi oameni. Am fost martorii unor schimbări interesante, deopotrivă intrări dar şi exituri spectaculoase; sunt oameni care la prima ediţie au primit zeci de voturi, plasându-se în prima parte a clasamentului, iar anul acesta nu au mai primit nici măcar unul. Admiraţia, am constatat de-a lungul anilor, este influenţată de imaginea pe care şi-o construiesc (sau nu) unii manageri, de evoluţia companiei, de rezultate, de inovaţii, de acţiunile care diferentiază un CEO de alţii. În fiecare an sunt manageri care intră în rândul celor mai admiraţi 100; anul acesta aproape o treime nu au fost prezentaţi la ediţia de anul trecut. Pentru a mai da doar un exemplu, antreprenorii, care şi-au adjudecat la ediţia din acest an 40% din poziţii, sunt la fel de numeroşi ca şi anul trecut, şi mai mulţi decât la prima ediţie, când mai puţin de o treime dintre cei mai admiraţi erau anterprenori”, spune Ioana Mihai, redactor şef Business Magazin.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici