- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2014, 16:43)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului, nu numai în perioadele oficiale de reduceri, la final de sezoane, spun retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
327 afișări
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului (Imagine: Bogdan Danescu/Mediafax Foto)
"Românilor le plac procentele. Noi vindem 50% la preţ normal şi 50% la reduceri. Pe online, însă, 90% din vânzări sunt la reduceri", a declarat, la evenimentul Retail Arena, Victor Tighinean, country manager al retailerului de încălţăminte Ecco Shoes.
La rândul său, Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel, arată că românii nu mai ţin cont de perioada oficială de reduceri, având un apetit crescut pentru promoţii.
"Există un apetit crescut pentru promoţii, impactul asupra business-ului este însă unul negativ. Încercăm să facem faţă mişcărilor din piaţă, iar varianta ideală ar fi ca, după ce ai reuşit să vinzi mai mult de 50% din stoc, să începi să te gândeşti la o perioada de reduceri", a declarat Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Şi Alina Bistreanu, directorul general al grupului de fashion LPP, care are în portofoliu brandurile de modă Reserved, Cropp Town, House, Mohito şi Sinsay, spune că perioada reducerilor generează 30% din cifra de afaceri a companiei, dar totuşi consumatorii iau în calcul şi calitatea şi designul, nu numai preţul în alegerea unui produs.
"Fie că vorbim de perioadele oficiale de reduceri, fie că vorbim despre perioadele neoficiale, cifra de afaceri este undeva la 30% din totalul anual. Preţul este important în alegerea unui produs, dar nu numai, şi calitatea şi designul produsului", a arătat Bistreanu.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:05
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. SUA anunţă încă 6 miliarde de dolari ajutor militar pentru Kiev / Ucraina distruge un elicopter militar rusesc pe aeroportul Ostafievo din Moscova / Putin arestează un jurnalist de la Forbes / Corpurile a 140 de ucraineni morţi, returnate familiilor
-
ieri, 20:22
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie