- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Selgros deschide al patrulea magazin din Bucureşti
Selgros a investit 38 de milioane de euro în al patrulea magazin de tip cash&carry din Bucureşti şi al 18-lea din România, care va fi deschis, marţi, în Drumul Taberei.
Selgros deschide al patrulea magazin din Bucureşti (Imagine: www.selgros.ro)
"Noul magazin este deschis în parteneriat cu Dedeman, investiţia pentru unitatea Selgros fiind de 38 milioane euro, inclusiv terenul", a declarat, luni, directorul executiv al Selgros România, Alexandru Vlad.
El a arătat că acesta este primul magazin deschis împreună cu un partener, reţeaua românească de comercializare a materialelor de construcţii Dedeman urmând să mai construiască alte magazine, alături de Selgros, în Constanţa, Craiova şi Bacău.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
-
Adrian Sârbu: Creşterea PIB înseamnă creşterea bogăţiei tale. În România există oportunităţi. Fii vesel, pentru că economia creşte şi bazată pe nivelul tău de bună dispoziţie şi de gândire pozitivă
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Britanicii cer ca ţinta NATO pentru cheltuieli să crească din cauza lumii mai periculoase
"Avem în proiect să mai aducem şi alţi investitori în aceste locaţii, dar mai mici decât Selgros şi Dedeman", a precizat Vlad.
Magazinul din Bucureşti va avea 8.000 de metri pătraţi, o suprafaţă cu 2.000 metri pătraţi mai redusă decât celelalte unităţi ale reţelei.
Reprezentanţii Selgros au arătat că îşi menţin planul de extindere cu 21 de magazine în marile oraşe din România, dar ritmul de deschidere de noi locaţii depinde de preţul terenurilor şi timpul în care primesc autorizaţiile de construcţie.
"Suntem în căutarea unor terenuri propice, dar nimic nu este concret. Anul acesta este exclus să deschidem un alt magazin, dar pentru anul viitor avem în plan cel puţin unul nou", a declarat Edith Lenga-Balk, country manager pentru România.
Reprezentanţii companiei spun că preţurile terenurilor din România ajunseseră, anul trecut, la valori superioare celor din oraşele mari vest-europene, că era o piaţă "a intermediarilor" şi că încă nu negociază la preţuri mai reduse faţă de cele de anul trecut.
În acest an, reţeaua de magazine Selgros a fost afectată de scăderea consumului din România, care s-a simţit mai ales pe segmentul non-food.
"Avem scăderi moderate pe sectorul non-food şi un uşor plus pe sector food, faţă de anul trecut. Pe sectorul nealimentar trebuie să privim diferenţiat. Nu am vândut mai puţine articole, ci preţurile au scăzut, astfel încât acest lucru duce la scăderea cifrei de afaceri pe acest segment", au declarat reprezentanţii Selgros.
În ceea ce priveşte vânzările pentru întreg anul 2009, oficialii companiei au precizat că este dificil de estimat o evoluţie faţă de anul trecut, având în vedere că ultimele patru luni reprezintă peste 50% din totalul cifrei de afaceri dintr-un an.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO