Selgros deschide al patrulea magazin din Bucureşti

Selgros a investit 38 de milioane de euro în al patrulea magazin de tip cash&carry din Bucureşti şi al 18-lea din România, care va fi deschis, marţi, în Drumul Taberei.

1164 afișări
Imaginea articolului Selgros deschide al patrulea magazin din Bucureşti

Selgros deschide al patrulea magazin din Bucureşti (Imagine: www.selgros.ro)

"Noul magazin este deschis în parteneriat cu Dedeman, investiţia pentru unitatea Selgros fiind de 38 milioane euro, inclusiv terenul", a declarat, luni, directorul executiv al Selgros România, Alexandru Vlad.

El a arătat că acesta este primul magazin deschis împreună cu un partener, reţeaua românească de comercializare a materialelor de construcţii Dedeman urmând să mai construiască alte magazine, alături de Selgros, în Constanţa, Craiova şi Bacău.

"Avem în proiect să mai aducem şi alţi investitori în aceste locaţii, dar mai mici decât Selgros şi Dedeman", a precizat Vlad.

Magazinul din Bucureşti va avea 8.000 de metri pătraţi, o suprafaţă cu 2.000 metri pătraţi mai redusă decât celelalte unităţi ale reţelei.

Reprezentanţii Selgros au arătat că îşi menţin planul de extindere cu 21 de magazine în marile oraşe din România, dar ritmul de deschidere de noi locaţii depinde de preţul terenurilor şi timpul în care primesc autorizaţiile de construcţie.

"Suntem în căutarea unor terenuri propice, dar nimic nu este concret. Anul acesta este exclus să deschidem un alt magazin, dar pentru anul viitor avem în plan cel puţin unul nou", a declarat Edith Lenga-Balk, country manager pentru România.

Reprezentanţii companiei spun că preţurile terenurilor din România ajunseseră, anul trecut, la valori superioare celor din oraşele mari vest-europene, că era o piaţă "a intermediarilor" şi că încă nu negociază la preţuri mai reduse faţă de cele de anul trecut.

În acest an, reţeaua de magazine Selgros a fost afectată de scăderea consumului din România, care s-a simţit mai ales pe segmentul non-food.

"Avem scăderi moderate pe sectorul non-food şi un uşor plus pe sector food, faţă de anul trecut. Pe sectorul nealimentar trebuie să privim diferenţiat. Nu am vândut mai puţine articole, ci preţurile au scăzut, astfel încât acest lucru duce la scăderea cifrei de afaceri pe acest segment", au declarat reprezentanţii Selgros.

În ceea ce priveşte vânzările pentru întreg anul 2009, oficialii companiei au precizat că este dificil de estimat o evoluţie faţă de anul trecut, având în vedere că ultimele patru luni reprezintă peste 50% din totalul cifrei de afaceri dintr-un an.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici