“Mallurile asigură trafic însă mulţi dintre vizitatori merg la film sau să mănânce, nu vin în magazinele electroIT. Am vrut să renegociem şi să mergem pe spaţii mai mici, însă nu am reuşit”, spune Dragoş Sîrbu, executivul român care conduce operaţiunile Flanco.
Pe de altă parte însă, retailerul electroIT a deschis 17 magazine anul trecut şi unul în 2018, reorientându-se către spaţii stradale sau boxuri din parcurile de retail. Magazinele din urmă au 500-600 mp şi se află în proximitatea unui hipermarket. În aceste parcuri de retail merg retaileri precum Takko, Pepco, Deichmann sau Kaufland.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Citeşte şi: EXODUL românilor: Marea Britanie a luat locul Italiei ca destinaţie pentru emigranţii din România
Citeşte şi: UiPath face anunţul oficial: A fost evaluat la 1,1 miliarde de dolari şi vrea să se listeze în doi ani la Nasdaq. Startup-ul românesc a atras o nouă finanţare
Citeşte şi: Dragoş Sîrbu, Flanco: Cei mai afectaţi de plafonarea DAE vor fi cumpărătorii de electrocasnice
Citeşte şi: Cota de 2% din impozitul pe venit care poate fi direcţionată către ONG-uri va fi majorată
Citeşte şi: Acord. Asiguraţii care au înregistrat daune ale locuinţei ca urmare a unui cutremur nu vor mai avea nevoie de adeverinţă de confirmare a seismului
Citeşte şi: Locul pe care îl ocupă Dacia, evaluată la 1,5 miliarde dolari, în topul celor mai valoroase mărci auto din lume. Cine a depăşit Toyota şi BMW şi a ajuns NR.1
Citeşte şi: Costul suportat de angajatori pentru forţa de muncă a crescut anul trecut cu aproape 15%. Domeniile unde s-au înregistrat cele mai mari creşteri / Cum arată situaţia în sectorul bugetar
Citeşte şi: Startup-ul UiPath a devenit prima companie nouă românească din IT evaluată la un miliard de dolari