Tarom, despre ratarea iniţială a aterizării de către avionul lui Ponta şi Tăriceanu: E ceva normal

Reprezentanţii companiei aeriene Tarom susţin că ratarea iniţială a aterizării de către avionul cu care s-au întors la Bucureşti premierul Victor Ponta şi preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, este normală şi face parte din procedura stabilită în manualul de zbor în anumite condiţii meteo.

2547 afișări
Imaginea articolului Tarom, despre ratarea iniţială a aterizării de către avionul lui Ponta şi Tăriceanu: E ceva normal

Tarom, despre ratarea iniţială a aterizării de către avionul lui Ponta şi Tăriceanu: E ceva normal (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

"Ieri au fost, la Bucureşti, condiţii meteo cu vânt puternic, în rafale (cu efect de forfecare). Aeronavele sunt echipate la bord cu sisteme de avertizare care indică prezenţa condiţiilor meteo cu vânt de forfecare şi, conform manualului de zbor, procedura spune că trebuie să se rateze şi să se reia procedura de aterizare. Echipajul a urmat instrucţiunile din manualul de zbor şi a ratat, ceea ce au făcut alte câteva aeronave (ale altor ccompanii aeriene) care au aterizat în aceeaşi perioadă de timp. Ratarea este ceva normal, face parte din procedura de apropiere, nu este ceva ieşit din comun", a transmis purtătorul de cuvânt al Tarom, Georgeta Dinu.

Avionul cu care premierul Victor Ponta şi preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, s-au întors sâmbătă în Bucureşti a ratat iniţial aterizarea din cauza vremii, Ioana Avădani, director CJI, aflată în avion, spunând că 10% dintre pasageri "au borât", iar Ponta precizând că zboară atât de mult încât poate să realizeze că într-adevăr "a fost rău".

Directorul Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI), Ioana Avădani, a relatat că avionul cu care premierul Victor Ponta şi preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, s-au întors în Bucureşti a ratat iniţial aterizarea din cauza vremii şi 10% dintre pasageri "au borât".

Avionul s-a întors de la Cluj-Napoca, unde Ponta şi Tăriceanu au participat, vineri, la Congresul UDMR, premierul având, sâmbătă, şi o acţiune la Zalău, şi a aterizat cu dificultate la Bucureşti, conform acestei relatări.

"The bumpiest flight I've ever had! Smucituri şi goluri de aer, derapaje (da, şi avioanele pot derapa pe aer), all that jazz. Cam 10% la sută din pasageri au borât. Pe bună dreptate, aş zice. Stewardesa ne-a spus-o pe aia cu "stimaţi pasageri, vă rugăm, păstraţi-vă calmul". Am ratat aterizarea din cauza vântului. În aceste clipe de restrişte, mă gândeam că, dacă e vreo vecinătate care să aducă un dram de alinare, d-apoi cea a marilor oameni de stat e aceea. În fine, am aterizat şi, credeţi-mă, piloţii şi-au meritat aplauzele! La debarcare, delegaţia oficială s-a suit în microbuzul de protocol. Mai puţin premierul, care s-a alăturat pasagerilor de rând, borâtori, palizi şi râzând isteric, ca oamenii care tocmai au învăţat că viaţa e importantă. Pentru această decizie, premierul Ponta are de la mine un DA. Într-o notă mai personală: 1. delicioasă dilema doamnei de la Protocol, care nu ştia pe cine să urmărească cu umbrela: pe premierul autobuzist sau pe al doilea om în stat, din microbuz ? 2. A dispărut aparatul de chemat taxiuri de la Sosiri Interne. Dacă vii de la Cluj, la ce-ţi trebă taxi? ", scrie Avădani pe Facebook.

Problemele au fost confirmate pentru MEDIAFAX de premierul Victor Ponta.

"Da, este totul adevărat", a spus Ponta, adăugând că zboară atât de mult încât poate să realizeze că într-adevăr "a fost rău".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici