- Home
- Economic
- (19.02.2020, 18:10)
- Mihai Gongoroi
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trei veşti proaste pentru Renault, compania mamă a Dacia: Ratingul scade la junk, cererea se prăbuşeşte, compania suspendă investiţii
- Piaţa auto europeană este aşteptată să scadă în acest an.
- Renault a suspendat o investiţie de 100 de milioane de euro la Mioveni.
- Vânzările mărcii Dacia scad şi ele.
14179 afișări
Trei veşti proaste de la Renault, compania mamă a Dacia: Ratingul scade la junk, cererea se prăbuşeşte, compania suspendă investiţii
Grupul auto francez Renault, proprietarul mărcii Dacia, trece în prezent prin cea mai dificilă perioadă din ultimul deceniu. Într-un interval de doar două zile, compania a primit două veşti proaste şi a luat o decizie care afectează şi România.
Ieri, datele asociaţiei constructorilor auto au arătat că înmatriculările de maşini Dacia în Europa şi România au scăzut în ianuarie cu circa 16%, respectiv 32%, faţă de luna ianuarie din anul trecut. Asta în timp ce înmatriculările din ţara noastră de automobile Volkswagen şi Hyundai cresc cu 69% şi 48%. Dacia continuă însă să conducă clasamentul pentru noi înmatriculări, cu circa 3.500 de unităţi în prima lună din acest an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O bibliotecă din America acceptă poze cu pisici în loc de bani
-
Republica Moldova a expulzat un diplomat rus din cauza secţiilor de votare deschise în Transnistria
-
Preşedintele Vladimir Putin va vizita China în luna mai
-
Militarii europeni continuă să demisioneze, exact când NATO are nevoie de ei. Situaţia e prezentă şi în România / Statele occidentale discută despre stagiu militar obligatoriu
În ceea ce priveşte înmatriculările din Europa, acestea au fost lovite şi din punct de vedere statistic în condiţiile în care Marea Britanie a părăsit oficial Uniunea Europeană.
O a doua veste proastă pentru Dacia o reprezintă suspendarea unei investiţii de 100 milioane de euro pentru extinderea capacităţii de producţie la uzina de la Mioveni. Producţia de maşini trebuia să crească de la 350.000 pe an la peste 400.000 de maşini în acest an. Decizia a venit în contextul în care piaţa auto la nivel european va scădea în 2020, iar limitarea emisiilor de dioxid de carbon pune presiune suplimentară pe industrie să facă trecerea la modele electrice.
Prin eliminarea celor 50.000 de noi maşini potenţial în plus de producţie, România pierde practic afaceri şi exporturi estimate la 750 milioane de euro.
Tot astăzi, agenţia de rating Moody a redus ratingul companiei Renault la statutul de „junk”, nerecomandat pentru investiţii. Acţiunile companiei au scăzut în urma raportului, însă au recuperat pierderile pe parcursul zilei, tranzacţionându-se la ora 18:00 în creştere cu 1,8%.
Moody a redus ratingul Renault la Ba1 după ce săptămâna trecută compania a înregistrat prima sa pierdere din ultimii zece ani deceniu. Scăderea de rating va afecta probabil costurile de finanţare ale Renault. Moody a spus că nu se aşteaptă ca Renault să revină la marje de operare „sănătoase” pe termen mediu şi a subliniat alte provocări pe care producătorul auto le are, inclusiv investiţiile mari pentru a produce vehicule mai puţin poluante.
Totuşi, o veste bună a venit zilele acestea: Dacia va prezenta, în premieră mondială, cea mai accesibilă maşină de oraş 100% electrică de pe piaţă, pe 3 martie, în cadrul Salonului auto de la Geneva.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Nvidia lansează noul GPU „Blackwell” de ultimă generație. Cipul va revoluționa industriile de pretutindeni: „Poate transforma vorbirea în video 3D”
Citește pe www.zf.ro: Cea mai râvnită hartă: care sunt materiile prime critice care s-ar putea găsi în adâncurile României şi în ce zone? „Fiecare stat membru va trebui să se ducă pe teren şi să descopere resursele pe care le are. Datele vor fi publice pentru a atrage investitorii.“
Citește pe www.zf.ro: Istoria fascinantă a unuia dintre cele mai folosite materiale de pe faţa pământului. Este extrem de controversat, dar îl folosim în fiecare zi şi toţi îl avem în case
Citește și: O mare agenţie de rating reduce ratingul Renault, compania mamă a Dacia, la statutul de „junk”- nerecomandat pentru investiţii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mai bogați în câteva secunde: O eroare la Banca Comercială din Etiopia le-a permis oamenilor să extragă sume uriașe de bani
Lovitură dură pentru salariaţii din România: Ce se întâmplă cu zilele libere din acest an ale angajaţilor
Cea mai nouă tehnologie robotică din lume în practica neurochirurgicală, implementată într-un spital din România. Cum s-a ajuns la această realizare
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Așa arată tânăra care a apărut lângă un milionar și și-a mărit tariful, iar site-ul ei a picat din cauza cererii!
PROSPORT.RO
Meteorologii Accuweather anunță un aprilie istoric în România. Temperaturi și fenomene meteo ciudate în București!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe