- Home
- Economic
- (19.02.2020, 18:10)
- Mihai Gongoroi
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trei veşti proaste pentru Renault, compania mamă a Dacia: Ratingul scade la junk, cererea se prăbuşeşte, compania suspendă investiţii
- Piaţa auto europeană este aşteptată să scadă în acest an.
- Renault a suspendat o investiţie de 100 de milioane de euro la Mioveni.
- Vânzările mărcii Dacia scad şi ele.
14179 afișări
Trei veşti proaste de la Renault, compania mamă a Dacia: Ratingul scade la junk, cererea se prăbuşeşte, compania suspendă investiţii
Grupul auto francez Renault, proprietarul mărcii Dacia, trece în prezent prin cea mai dificilă perioadă din ultimul deceniu. Într-un interval de doar două zile, compania a primit două veşti proaste şi a luat o decizie care afectează şi România.
Ieri, datele asociaţiei constructorilor auto au arătat că înmatriculările de maşini Dacia în Europa şi România au scăzut în ianuarie cu circa 16%, respectiv 32%, faţă de luna ianuarie din anul trecut. Asta în timp ce înmatriculările din ţara noastră de automobile Volkswagen şi Hyundai cresc cu 69% şi 48%. Dacia continuă însă să conducă clasamentul pentru noi înmatriculări, cu circa 3.500 de unităţi în prima lună din acest an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
-
Doi ucraineni au fost ucişi în Germania. Un rus a fost reţinut
-
Cinci sturioni capturaţi de braconieri au fost eliberaţi în apă de poliţiştii de frontieră
-
Cetăţenii din Tadjikistan, avertizaţi de autorităţi să nu călătorească în Rusia
În ceea ce priveşte înmatriculările din Europa, acestea au fost lovite şi din punct de vedere statistic în condiţiile în care Marea Britanie a părăsit oficial Uniunea Europeană.
O a doua veste proastă pentru Dacia o reprezintă suspendarea unei investiţii de 100 milioane de euro pentru extinderea capacităţii de producţie la uzina de la Mioveni. Producţia de maşini trebuia să crească de la 350.000 pe an la peste 400.000 de maşini în acest an. Decizia a venit în contextul în care piaţa auto la nivel european va scădea în 2020, iar limitarea emisiilor de dioxid de carbon pune presiune suplimentară pe industrie să facă trecerea la modele electrice.
Prin eliminarea celor 50.000 de noi maşini potenţial în plus de producţie, România pierde practic afaceri şi exporturi estimate la 750 milioane de euro.
Tot astăzi, agenţia de rating Moody a redus ratingul companiei Renault la statutul de „junk”, nerecomandat pentru investiţii. Acţiunile companiei au scăzut în urma raportului, însă au recuperat pierderile pe parcursul zilei, tranzacţionându-se la ora 18:00 în creştere cu 1,8%.
Moody a redus ratingul Renault la Ba1 după ce săptămâna trecută compania a înregistrat prima sa pierdere din ultimii zece ani deceniu. Scăderea de rating va afecta probabil costurile de finanţare ale Renault. Moody a spus că nu se aşteaptă ca Renault să revină la marje de operare „sănătoase” pe termen mediu şi a subliniat alte provocări pe care producătorul auto le are, inclusiv investiţiile mari pentru a produce vehicule mai puţin poluante.
Totuşi, o veste bună a venit zilele acestea: Dacia va prezenta, în premieră mondială, cea mai accesibilă maşină de oraş 100% electrică de pe piaţă, pe 3 martie, în cadrul Salonului auto de la Geneva.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Iohannis își caută job „în afară”. Ce efecte are candidatura Președintelui la NATO
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește și: O mare agenţie de rating reduce ratingul Renault, compania mamă a Dacia, la statutul de „junk”- nerecomandat pentru investiţii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe