- Home
- Economic
- SAN FRANCISCO, (08.09.2014, 18:44)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Twitter testează o opţiune de cumpărare directă a produselor promovate pe fluxul său
Twitter a început să testeze luni un buton de cumpărare integrat în reclamele publicate pe fluxul său, care permite utilizatorilor acestei platforme de microblogging să cumpere în mod direct produsele promovate.
74 afișări
Twitter testează o opţiune de cumpărare directă a produselor promovate pe fluxul său
"Este un prim pas în dezvoltarea funcţiilor de utilizare a platformei Twitter, care permit efectuarea unor cumpărături mai uşor, cu un grad mare de utilitate şi cu mai multă plăcere, de pe dispozitivele mobile", a declarat directorul de produse al companiei californiene, Tarun Jain.
"Prin acest buton pot fi efectuate cumpărături în doar câteva etape", a adăugat el.
Noul serviciu a fost propus unui grup mic de membri ai Twitter din Statele Unite care folosesc dispozitive mobile echipate cu sisteme de operare Apple (iOS) şi Google (Android).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Pentru facilitarea cumpărăturilor viitoare şi pentru a-şi fideliza clienţii, Twitter oferă posibilitatea stocării informaţiilor de plată ale acestora.
"Vom începe cu un grup de artişti, de mărci şi de asociaţii, deci urmăriţi-le şi căutaţi produsele lor în săptămânile viitoare", a adăugat Tarun Jain.
Printre primii parteneri în această iniţiativă se află reţeaua de magazine de bricolaj Home Depot, marca de prêt-à-porter Burberry, asociaţia ecologistă Nature Conservancy şi trupele rock Soundgarden şi Twenty One Pilots.
În iulie, reţeaua concurentă Facebook a început la rândul ei să testeze o opţiune de cumpărare asociată reclamelor. "Oamenii pot să facă un clic pe butonul «Cumpără» din reclame şi să îşi procure produsele direct, fără să părăsească pagina Facebook", a precizat compania americană, al cărei sediu general se află tot în California.
Reţelele de socializare doresc să profite astfel de pe urma potenţialului considerabil pe care îl deţine comerţul online mai ales prin utilizarea telefoanelor inteligente şi a tabletelor.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe