- Home
- Economic
- (27.12.2020, 02:02)
- Anamaria Cadis
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus
- În prima parte a pandemiei, berea Corona a fost asociată cu nou coronavirus
- Cifrele de la final de an arată că vânzările nu au fost, însă, afectate
- Chiar dacă a fost înregistrată o scădere a comercializării în restaurante, au compensat cu vânzarea de la raft
545 afișări

Vânzările de bere Corona nu au avut de suferit în timpul pandemiei de coronavirus
Berea mexicană Corona a trecut prin pandemia coronavirusului mai bine decât majoritatea.
Profitul din divizia de bere a companiei de alcool Constellation Brands, care deţine drepturile asupra Corona din Statele Unite, a crescut cu 13% la sfârşitul verii şi în toamnă, potrivit analiştilor de pe Wall Street.
Vânzările au scăzut, totuşi, uşor în vară.
La începutul pandemiei, mulţi au crezut că marca de bere Corona va avea de suferit din cauza falsei sale asocieri cu virusul care provoacă COVID-19.
ULTIMELE ȘTIRI
-
A rămas însărcinată de două ori în cinci zile. Medicii erau la fel de confuzi ca și femeia
-
Sirene de alarmă aeriană la Kiev, chiar la începutul summitului UE-Ucraina
-
Cea mai recentă actualizare a pierderilor de pe front vorbeşte despre un număr uriaş de victime ruseşti
-
Iohannis, în Azerbaidjan: Coridorul Sudic de Gaze şi-a demonstrat importanţa pentru securitatea energetică a Europei
În ianuarie, mediul online a fost inundat cu dezinformări privind o legătură între Corona şi coronavirus, deşi este clar că nu există nicio conexiune.
Contul Instagram al mărcii Corona a fost inundat de glume, iar un internaut a sugerat chiar să îşi schimbe numele în în ceva cu mai puţine conotaţii negative, „cum ar fi Ebola”.
Constellation a decis, însă, să nu reacţioneze în niciun fel la dezinformările din mediul online. Aceasta pare să fi fost decizia corectă pentru că în octombrie, compania a înregistrat o creştere a vânzărilor de băuturi din gama Corona cu 50%.
Deşi odată cu instaurarea lockdownurilor şi închiderea restaurantelor şi a barurilor, comercializarea de bere a scăzut, Corona a recuperat în vânzarea de pe raft în magazine şi supermarketuri.
Astfel, în acest an, acţiunile Constellation au crescut cu 14%.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



PROSPORT.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe