Wine-Wine Evening promovează educaţia în cultura vinului şi vinul ca instrument de succes în afaceri, pe 29 mai

Cum poate fi transformat vinul într-un instrument de succes în afaceri? Evenimentul Wine-Wine, ce are loc pe 29 mai la Hotel Crowne Plaza Bucureşti, ora 18.00, oferă o serie de perspective asupra unor afaceri de succes care au la bază mustul de struguri.

178 afișări
Imaginea articolului Wine-Wine Evening promovează educaţia în cultura vinului şi vinul ca instrument de succes în afaceri, pe 29 mai

Wine-Wine Evening promovează educaţia în cultura vinului şi vinul ca instrument de succes în afaceri, pe 29 mai (Imagine: Mediafax Foto)

Evenimentul Wine-Wine Evening din 29 mai este organizat de Wine-in-Business®, divizie a Asociaţiei Consult Scolari, Satu Mare, primul şi unicul centru acreditat WSET din România. Wine & Spirit Education Trust® este lider mondial in programele educaţionale de calificare în lumea vinurilor şi spirtoaselor.

Wine-Wine se doreşte a fi prima manifestare dintr-o serie de evenimente care-şi propune să promoveze educaţia în cultura vinului şi vinul ca instrument de succes în afaceri.

Cum poate fi transformat vinul într-un instrument de succes în afaceri? Evenimentul Wine-Wine oferă o serie de perspective asupra unor afaceri de succes care au la bază mustul de struguri. Vino să-i întâlneşti pe cei care au îndrăznit să deschidă şi să guste dintr-o sticlă de succes. Vom transforma situaţiile de tip “win-win” în situaţii de tip wine-wine”.

Speaker invitat special este dr. Josef Schuller MW, care a urmat cursurile de marketing în domeniul vinului la Universitatea Stellenbosch din Africa de Sud, unde a şi obţinut diploma de doctor. Este fondatorul Academiei de Vin din Austria (1989), cea mai mare şcoală în domeniu de pe continent, iar în prezent ocupă poziţia de Director General al acestei instituţii. Dr. Josef Schuller a fost primul austriac Master of Wine (1998) şi primul preşedinte, din afara Marii Britanii, al Insitutului Masters of Wine, din 2008 până în 2010.

Cu aceeaşi ocazie, participanţii îl vor putea cunoaşte şi audia pe Şerban Dâmboviceanu, co-fondator al cramei Corcova Roy & Dâmboviceanu, Mehedinţi. Descoperindu-şi pasiunea pentru vin, Şerban, după o perioadă petrecută peste hotare, se întoarce în ţară pentru a pune bazele unei crame şi a se bucura de potenţialul podgoriei româneşti.

Gazda întâlnirii, Imre Szakács-Orha, Director Executiv al Asociaţiei Consult Scolari Satu Mare, iniţiator al conceptului Wine-in-Business® şi primul trainer acreditat Wine and Spirit Education Trust® pentru România, va susţine o prezentare despre PinoTalents.

Moderatorul reuniunii va fi cunoscuta şi experimentata jurnalistă de televiziune Emma Zeicescu.

Seara de 29 mai aduce câteva vinuri de la crame cunoscute şi apreciate: Vinca (Carastelec, Sălaj), Nachbil (Beltiug, Satu Mare), Tokaj Kereskedőház (Ungaria), Corcova (Mehedinţi), Prince Ştirbey şi Bauer (Drăgăşani, Vâlcea), Avincis (Drăgăşani, Vâlcea), Gârboiu (Coteşti, Vrancea), Lacerta (Finţeşti, Buzău). Pe lângă vinurile bune, invitaţii vor mai putea degusta ritmuri de jazz oferite de 3Circles, o trupă care produce un cupaj de funk, trip-hop, neo soul, nu jazz şi pop-rock.

Preţul unui bilet este de 50 euro. Bilete şi informaţii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul Wine-in-Business, http://www.wine-in-business.ro/evenimente/. Adresa de contact este wineinb@gmail.com.

Sponsorii evenimentului sunt: Autonet Import România, Consult Scolari - sponsori principali; Omniasig, Real Hyper Magazine şi Forsius. Parteneri: Kreativ Satu Mare, Crush Wine Bar, Barmania, Winetaste.ro, Bluesound Media Production & Communication şi Pole.ro. Parteneri media: Vinul.ro şi Ziarul Financiar. Crame partenere: Nachbil, Tokaj Kereskedőház, Vinca, Corcova, Avincis, Prince Ştirbey, Bauer, Gârboiu şi Lacerta.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici