- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Yahoo! ar putea trece printr-un proces de reorganizare
Yahoo! ar putea trece printr-un proces de reorganizare, care are ca scop centralizarea diviziilor de e-mail, căutare şi pagini personale într-o singură structură globală, într-o încercare de a îmbunătăţi coordonarea dintre produsele comercializate şi grupurile de vânzări, scrie Wall Street Journal.
Yahoo! ar putea trece printr-un proces de reorganizare
Potrivit unor surse apropiate discuţiilor, citate de WSJ şi preluate de Reuters, operaţiunea este iniţiată de preşedintele companiei, Sue Decker, şi survine după ce Yahoo! a pus capăt negocierilor privind o preluare din partea Microsoft în favoarea unui acord cu Google.
Conducerea companiei de servicii online încearcă, prin reorganizare, să convingă acţionarii că este capabilă să îmbunătăţească substanţial afacerile, după ce mai mulţi directori şi-au anunţat demisiile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Au luat premiul pentru nimic. 100 de oameni au participat la concursul de stat degeaba
-
Turiştii ucişi în Afganistan erau spanioli
-
Războiul din Ucraina, ziua 815. Explozie la Academia Militară din Sankt Petersburg / Marea Britanie anunţă noi sancţiuni vizând comerţul de „arme pentru petrol” dintre Rusia şi Coreea de Nord
-
Ion Cristoiu: Scriam în decembrie 1993: „Politicienii occidentali trebuie să-şi dea seama că nu vor mai putea trata Rusia, cel puţin pe faţă, ca pe o putere de mîna a doua”
Directorul general al diviziei de căutare, Vish Makhijani, şi managerul diviziei de e-mail şi mesagerie instant, Brad Garlinghouse, vor părăsi funcţiile, potrivit blogului de tehnologie şi investiţii TechCrunch.
Totodată, liderul platformei de marketing prin căutare Panama a Yahoo!, Qi Lu, va părăsi compania.
În plus, compania a anunţat, la începutul acestei săptămâni, că vicepreşedintele executiv a diviziei de reţele, Jeff Weiner, a părăsit Yahoo!.
Purtătorii de cuvânt ai Yahoo! nu au comentat pe marginea planurilor de reorganizare.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO