- Home
- Economic
- NEW YORK, (22.07.2014, 12:10)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Yahoo îşi întăreşte divizia mobilă, cumpărând compania Flurry
Grupul american Yahoo! îşi va întări divizia mobilă prin cumpărarea - anunţată luni - a companiei californiene Flurry, specializată în analiza datelor mobile, în special în scopuri publicitare.
191 afișări
Yahoo îşi întăreşte divizia mobilă, cumpărând compania Flurry (Imagine: Mediafax Foto / AFP)
Yahoo! a refuzat să divulge detaliile financiare ale tranzacţiei, însă Wall Street Journal evocă o sursă apropiată de acest dosar de achiziţie care spune că tranzacţia ar fi fost încheiată contra sumei de 200 milioane de dolari.
Flurry, cu sediul în San Francisco, a început în 2008 să lucreze cu dezvoltatori de aplicaţii mobile pentru a crea instrumente care analizează utilizarea acestor aplicaţii. Instrumentele pot fi utile atât agenţiilor de publicitate, care pot să determine astfel segmentele în care reclamele lor sunt cel mai rentabile, dar şi dezvoltatorilor, pentru optimizarea aplicaţiilor create de aceştia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Xenotransplantul prinde avânt în domeniul chirurgiei. Primii rinichi de porc au fost deja transplantați cu succes la doi pacienți
-
Infotrafic: s-au format coloane la intrarea în Bucureşti şi pe drumul dintre Braşov şi Ploieşti
-
Legea privind energia eoliană offshore a fost promulgată
-
Devansarea alegerilor prezidenţiale, promulgată de Klaus Iohannis
Compania spune că peste 170.000 de dezvoltatori folosesc deja platforma Flurry şi că aceasta colectează date provenind de la 150 miliarde de accesări ale acelor aplicaţii mobile în fiecare lună.
Yahoo! a făcut din divizia mobilă una dintre priorităţile sale şi revendică o creştere de 36% a accesului la site-urile sale prin intermediul telefoanelor inteligente şi al tabletelor, cu 450 de milioane de utilizatori activi în al doilea trimestru din acest an.
Directorul general al Yahoo!, Marissa Mayer, a preluat conducerea grupului în urmă cu doi ani, cu obiectivul de a relansa creşterea economică a acestuia.
Pentru a atinge acest obiectiv, Marissa Mayer a restructurat mai multe servicii cheie, a încercat să diversifice conţinuturile propuse pe site-urile grupului şi a crescut numărul achiziţiilor de start up-uri pentru a intra în posesia unor tehnologii susceptibile de a îmbogăţi produsele grupului şi de a recruta talente.
Pentru moment, rezultatele acestei strategii sunt controversate: cifra de afaceri a scăzut cu încă 4%, ajungând la 1,08 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului 2014.
Citește pe alephnews.ro: Fosta spioană KGB care seducea bărbați de dragul guvernului rus face noi dezvăluiri la un podcast american
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Preotul A.I. și-a luat rolul prea în serios. „Părintele Justin” a fost retrogradat, după ce a spus că poți să botezi un copil în Gatorade
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Câți lei a dat un client, pentru o simplă CEAPĂ, într-un restaurant din Iași: „Unic în România”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe