Yahoo va depăşi anul viitor Twitter pe piaţa publicităţii pe dispozitivele mobile din Statele Unite

Yahoo va depăşi anul viitor Twitter pe piaţa publicităţii pe dispozitivele mobile din Statele Unite, estimată la 19 miliarde de dolari, devenind al treilea competitor de pe piaţă, cu mult, însă, în urma Google şi Facebook.

85 afișări
Imaginea articolului Yahoo va depăşi anul viitor Twitter pe piaţa publicităţii pe dispozitivele mobile din Statele Unite

Yahoo va depăşi anul viitor Twitter pe piaţa publicităţii pe dispozitivele mobile din Statele Unite (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Cota de piaţă a Yahoo va creşte în cel mai accelerat ritm de pe piaţa americană a publicităţii pe dispozitivele mobile în perioada 2014-2016, potrivit datelor EMarketer, relatează Bloomberg.

Astfel, cota de piaţă a Yahoo se va ridica la 3,74% anul viitor şi la 4,2% în 2016, în timp ce ocupanta locului trei, Twitter, va consemna un avans la 3,69% în 2015 şi la 3,8% în 2016.

Google îşi va menţine poziţia de lider al pieţei şi anul viitor, deţinând o cotă de 35%, fiind urmat de Facebook cu 17%.

Marissa Mayer, CEO-ul Yahoo, a orientat strategia companiei americane către platformele mobile, transformând Yahoo într-un jucător important pe o piaţă a publicităţii digitale estimate să ajungă la 60 de miliarde de dolari în SUA în 2018.

În luna octombrie, compania a raportat venituri de peste 200 de milioane de dolari a diviziei pentru platforme mobile şi a anticipat că această divizie va genera un venit total de 1,2 miliarde de dolari la finalul anului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici