Facebook, vizat de amenzi dacă nu şterge postările agresive. Franţa discută o lege care obligă marile companii să şteargă conţinutul nociv

  • Amenzi pentru platformele de socializare dacă nu şterg conţinutul nepotrivit
  • Franţa discută o lege care obligă marile companii să şteargă postările nocive
  • Companii ca Twitter, Facebook sau Youtube ar fi primele vizate de o asemenea lege
302 afişări
Imaginea articolului Facebook, vizat de amenzi dacă nu şterge postările agresive. Franţa discută o lege care obligă marile companii să şteargă conţinutul nociv

Facebook, vizat de amenzi dacă nu şterge postările agresive. Franţa discută o lege care obligă marile companii să şteargă conţinutul nociv

Franţa discută o lege care obligă marile companii să şteargă postările nocive, proiectul fiind deja votat.
 
Amenzile prevăzute de legea votată în Franţa miercuri pot ajunge până la 4% din venitul global al companiei. Legea a fost criticată pentru îngrădirea libertăţii de expresie. 
 
„Legislaţia naţională împotriva conţinutului nociv în online poate să afecteze negatv accesibilitatea informaţiei în alte ţări, chiar dacă ar fi vorba despre lucruri legale. Asta exclude o bună parte din populaţie din procesul de decizie privind cunoştinţele disponibile pe Wikipedia franceză”, au comentat cei de la Wikimedia Policy, arată France 24. 
 
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici