IBM a dezvoltat un asistent virtual prin care utilizatorii pot crea chatboţi mai inteligenţi decât ChatGPT

  • IBM a lansat un serviciu de inteligenţă artificială care foloseşte AutoML ("învăţare automată automatizată").
  • Utilizatorii îşi pot proprii proprii chatboţi cu AI, simplu de construit, care poate învăţa şi analiza constant
  • Dispune de limbaj clar şi consistent, este consecvent, oferă răspunsuri şi indicaţii clare.
  • Se poate conecta la canale de mesagerie şi centre de apeluri.
  • Asistentul virtual poate prelua sarcinile contabililor, operatorilor telefonici, operatorilor bancari, secretarelor, administratorilor şi managerilor.
  • Watson poate să fie un bun psiholog, recepţioner, profesor, bibliotecar, şi un partener romantic de încredere.
2770 afișări
Imaginea articolului IBM a dezvoltat un asistent virtual prin care utilizatorii pot crea chatboţi mai inteligenţi decât ChatGPT

IBM

IBM a dezvoltat din 2011 încoace un sistem informatic capabil să răspundă la întrebări la emisiunea de test Jeopardy!

 

Acesta este un asistent virtual numit Watson şi permite afaceriştilor şi utilizatorilor fizici să construiască agenţi virtuali care pot comunica cu clienţii lor pe orice platformă, aplicaţie, dispozitiv sau canal.

Watson a concurat la emisiunea Jeopardy! împotriva campionilor Brad Rutter şi Ken Jennings, câştigând premiul pentru locul I de 1 milion dolari. 

În februarie 2013, IBM a anunţat că prima aplicaţie comercială a lui Watson va fi implementat în sistemul medical pentru tratarea cancerului pulmonar la Memorial Sloan Kettering Cancer Center, New York City.

Watson se bazează pe înţelegerea limbajului natural, procesarea limbajului natural şi învăţarea automată pentru a interpreta intenţiile  şi a oferi răspunsuri rapide, consistente şi precise 

 

Unul dintre avantajele lui Watson este că foloseşte învăţarea automată automatizată (AutoML)  - sau învăţarea automată a maşinilor -  pentru a genera alte modele de asistenţi virtual din date structurate, fără a necesita o expertiză profundă în domeniu.

Astfel, utilizatorii pot profita de puterea inteligenţei artificiale fără a fi nevoie să scrie cod sau să antreneze manual asistenţii virtuali.

Watson poate fi integrat cu alte servicii, cum ar fi translatorul Watson pentru a oferi asistenţă în mai multe limbi.

De asemenea, asistentul poate fi conectat la orice aplicaţie sau bază de date cu o integrare predefinită sau personalizată.

IBM susţine că Watson Assistant este un serviciu flexibil şi personalizabil, care permite utilizatorilor să îşi creeze propriii agenţi virtuali în funcţie de nevoile şi preferinţele lor.

Utilizatorii pot alege numele, vocea, aspectul şi personalitatea agentului virtual, precum şi conţinutul şi tonul conversaţiei 

Compania mai afirmă că Watson este un serviciu sigur şi confidenţial, care respectă drepturile şi intimitatea clienţilor.

Utilizatorii au control total asupra datelor lor şi pot decide ce informaţii să le împărtăşească sau să le şteargă. De asemenea, IBM nu foloseşte datele utilizatorilor pentru alte scopuri decât pentru a îmbunătăţi serviciul.

Watson este un serviciu inovator şi competitiv, care poate aduce beneficii pentru diferite industrii şi domenii.

Poate fi folosit pentru a oferi asistenţă medicală, financiară, juridică, turistică sau educaţională. De asemenea, Watson poate fi folosit pentru a crea experienţe imersive şi interactive în domeniul divertismentului sau al metaversului.

IBM invită utilizatorii să încerce gratuit Watson pentru a descoperi potenţialul inteligenţei artificiale în crearea de agenţi virtuali mai inteligenţi decât ei înşişi.

Cât costă? 

Utilizatorii pot să-l testeze gratuit pe Watson prin a purta conversaţii şi a avea interacţiuni captivante, folosind chiar şi imagini. 

Preţul abonamentului este de 140 de dolari pe lună şi poate să includă contra cost alţi 1000 de utilizatori activi pentru a-şi crea proprii chatboţi şi asistenţi vocali. 

Serviciul poate integrat în telefon şi mesagerie, iar utilizatorii îşi pot modela proprii charboţi sau crea alţi asistenţi vocali fără mare bătaie de cap. 

 

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici