Identitatea militarilor israelieni de la bordul elicopterului prăbuşit în România, stabilită

Identitatea celor şase militari israelieni prezenţi la bordul elicopterului prăbuşit luni în România a fost stabilită, relatează Jerusalem Post, în ediţia electronică de marţi.

70 afișări
Imaginea articolului Identitatea militarilor israelieni de la bordul elicopterului prăbuşit în România, stabilită

Militarii israelieni de la bordul elicopterului prăbuşit în România au fost identificaţi (Imagine: Wikipedia)

Un avion Hercules va pleca spre România marţi, cu echipe medicale, precum şi cu ofiţeri din cadrul rabinatului armatei pentru a asista la identificarea cadavrelor victimelor.

Armata a publicat marţi dimineaţa numele celor şase militari aflaţi la bordul elicopterului prăbuşit în România, după anunţarea familiilor. Potrivit ediţiei electronice a cotidianului Haaretz, la bordul elicopterului se aflau patru piloţi şi doi mecanici israelieni, precum şi un militar român.

Aceştia sunt locotenent-colonelul în rezervă Avner Goldman (48 de ani, din Modi'in), locotenent-colonelul Daniel Shipenbauer (43 de ani, din Moshav Kidron), maiorul Yahel Keshet (33 de ani, din Hatzerim), maiorul Lior Shai (28 de ani, din Tel-Nof), locotenentul Nir Lakrif (25 de ani, din Tel-Nof) şi sergentul Oren Cohen (24 de ani, din Rehovot).

Potrivit unor surse israeliene, elicopterul ar fi transportat un număr dublu de membri ai echipajului decât capacitatea normală de trei persoane din cauza zborurilor pe distanţe luni prevăzute în cadrul exerciţiului şi a faptului că se dorea ca un număr cât mai mare de militari să capete experienţă de zbor.

Potrivit forţelor aeriene, elicopterul zbura la altitudine joasă în formaţie de două aeronave, în cadrul exerciţiului, în momentul în care a dispărut de pe radar. Potrivit unor informaţii citate de site-ul Ynetnews.com, unul dintre elicoptere a fost obligat să aterizeze la începutul exerciţiului, dar nu se ştie dacă este vorba despre acelaşi aparat care s-a prăbuşit ulterior.

"Când zbori la altitudine mare, aerul este mai rarefiat şi motoarele sunt mai puţin eficiente şi mai slabe", a declarat un ofiţer israelian care a participat la exerciţiu în urmă cu şase ani. "Există o tehnică specială de zbor în aceste condiţii şi tocmai acest lucru l-am exersat", a explicat el.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici