Întreaga redacţie de ştiri a unui post TV, CONCEDIATĂ din cauza unei ştiri care nu coincis "politicii editoriale"

Întreaga redacţie de ştiri a postului de televiziune 10TV din Republica Moldova a fost concediată joi, 27 septembrie, din cauza unei ştiri, care nu a mai coincis „politicii editoriale“, în care era criticat dur regimul Plahotniuc-Dodon, informează site-ul cotidianul.md.

14155 afişări
Imaginea articolului Întreaga redacţie de ştiri a unui post TV, CONCEDIATĂ din cauza unei ştiri care nu coincis "politicii editoriale"

Întreaga redacţie de ştiri a unui post TV din Republica Moldova, CONCEDIATĂ din cauza unei ştiri care nu coincis "politicii editoriale"

Anunţul despre concedierea jurnaliştilor a fost făcut chiar de jurnaliştii concediaţi, printre care şi Anatol Ursu, moderatorul emisiunii „Sfatul Ţării”.

Potrivit acestuia, întreaga redacţie de ştiri a fost concediată din cauza unei ştiri care reflecta declaraţia unui europarlamentar german care a criticat dur regimul Plahotniuc-Dodon, în contextul expulzării a şapte cetăţeni turci, angajaţi ai reţelei de licee Orizont.

Ştirea respectivă este că deputatul Parlamentului European din partea Grupului Stânga Europeană, Helmut Scholz, declară că Uniunea Europeană îşi pierderea încrederea în posibilităţile Republicii Moldova de a îndeplini angajamentele asumate în Acordul de Asociere.

În articolul „Tot mai departe de valorile europene” pentru portalul Vocal Europe, oficialul european a menţionat că posibilităţile de cooperare şi apropiere a Republicii Moldova şi UE se află „sub un mare semn de întrebare, după ce şapte cetăţeni turci, profesori la reţeaua de licee „Orizont”, doi dintre care au ocupat funcţia de director, iar trei locuiau în Republica Moldova de peste 20 de ani şi erau căsătoriţi cu cetăţene ale RM, pe 6 septembrie au fost reţinuţi pe neaşteptate, duşi de ofiţerii SIS la aeroport şi, din informaţiile din presă, transportaţi cu o cursă charter pe un aerodrom militar în apropiere de Istanbul”.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici